Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Основні помилки в організації харчування студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мондич, О.
dc.contributor.author Mondich, O.
dc.date.accessioned 2021-08-20T08:01:15Z
dc.date.available 2021-08-20T08:01:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мондич О. Основні помилки в організації харчування студентів / О. Мондич // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 126-134. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-1757 (Print)
dc.identifier.issn 2616-8812 (Online)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1603
dc.description Стану здоров’я людини передбачає дотримання певних правил, спрямованих на підтримку і розвиток високого рівня життєдіяльності й ґрунтується на оптимальному поєднанні праці та відпочинку, раціональному харчуванні, утриманні від шкідливих звичок, руховому режимі, вмінні застосовувати засоби відновлення Одним з основних в здоровому способі життя є збалансоване, раціональне харчування. Сьогодні важко знайти тих, хто, дбаючи про своє зздоров’я, намагається приймати тільки здорову їжу. Ця тенденція особливо має місце серед студентів, чий раціон, в основному, складається з того, що можна дешевше купити і швидше приготувати. Останній час багатьма українськими вченими відзначено зростання захворюваності серед студентів. Метою нашого дослідження було з'ясування суб'єктивної оцінки харчування і фізичного стану студентів педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Також наше дослідження мало мету виявити основні помилки харчування серед студентів. Нами було розроблено та запропоновано группі студентів метод анкетування. Його використали для оцінки фізичного розвитку та харчування студентів. Зміст анкет включало в себе дані про вік, сімейний стан, наявність шкідливих звичок, про заняття будь-якими видами спорту, наявності захворювань, добовому наборі продуктів. Структуру харчування оцінювали за загальною калорійністю, змісту основних харчових речовин. В результаті аналізу отриманих данних зясували, що фізичний розвиток і рівень здоров’я здебільшого учнівської молоді не можна визнати задовільним. Ці дані вимагають не просто впровадження діетічного харчування, а й розробки концепції здорового харчування. Таким чином, з огляду на отримані результати, можна зробити наступні висновки: основна помилка студентів полягає в недотриманні режиму харчування. Встановлено, що підвищення рівня освіти студентської молоді з питань здорового харчування є одним із пріоритетних завдань у мотивації до здорового способу життя. Існуючі навчальні програми дисциплін медико-біологічного циклу не дають можливості вдосконалити ці знання та виробити навички. З огляду на тенденції європейського розвитку вищої освіти в Україні слід враховувати нагальні потреби підвищення рівня валеологічного спрямування, і впровадження відповідних тем, предметів та здоров’язберігаючих технологій в навчальний процес вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.description.abstract The state of human health requires compliance with certain rules aimed at maintaining and developing a high standard of living and is based on the optimal combination of work and rest, nutrition, abstinence from bad habits, exercise, the ability to use recovery One of the main in a healthy lifestyle is balanced diet. Today, it is difficult to find those who, taking care of their health, try to eat only healthy food. This trend is especially prevalent among students, whose diet mainly consists of what can be bought cheaper and cooked faster. Recently, many Ukrainian scientists have noted an increase in morbidity among students. The aim of our study was to determine the subjective assessment of nutrition and physical condition of students at the Faculty of Education of Izmail State University for the Humanities. Our research also aimed to identify the main mistakes of nutrition among students. We developed and offered a group of students a method of questionnaires. It was used to assess the physical development and nutrition of students. The content of the questionnaires included data on age, marital status, the presence of bad habits, the practice of any sport, the presence of disease, the daily set of products. The structure of food was evaluated by total calories, the content of essential nutrients. As a result of the analysis of the obtained data, it was found that the physical development and level of health of the majority of student youth cannot be considered satisfactory.These data require not only the introduction of dietary nutrition, but also the development of the concept of healthy eating. Thus, given the results, we can draw the following conclusions: The main mistake of students is not to follow a diet. It is established that raising the level of education of student youth on healthy eating is one of the priority tasks in motivating a healthy lifestyle. Existing curricula of medical and biological disciplines do not provide opportunities to improve this knowledge and develop skills. Given the trends in the European development of higher education in Ukraine, it is necessary to take into account the urgent need to increase the level of valeological orientation, and the introduction of relevant topics, subjects and health technologies in the educational process of higher education. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;53
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject раціональне харчування uk_UA
dc.subject стан здоров’я студентів uk_UA
dc.subject оцінка харчового статусу людини uk_UA
dc.subject анкета опитування uk_UA
dc.subject Healthy lifestyle uk_UA
dc.subject nutrition uk_UA
dc.subject health status of students uk_UA
dc.subject assessment of human nutritional status uk_UA
dc.subject survey questionnaire uk_UA
dc.title Основні помилки в організації харчування студентів uk_UA
dc.title.alternative The main mistakes in the organization of student nutrition uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу