Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Роль вчителя в процесі соціалізації молодших школярів в умовах сьогодення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сич, Ю.
dc.contributor.author Sych, Yu.
dc.date.accessioned 2021-08-27T07:30:02Z
dc.date.available 2021-08-27T07:30:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сич Ю. Роль вчителя в процесі соціалізації молодших школярів в умовах сьогодення / Ю. Сич // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2021. – Вип. 53. – C. 169-178. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-1757 (Print)
dc.identifier.issn 2616-8812 (Online)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1607
dc.description У статті розглядаються питання вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя до педагогічного спрямування соціалізації молодших школярів, наведені обґрунтування щодо прогресивних практик майбутнього педагога у забезпеченні успішної соціалізації школярів. Оскільки освіта є важливим фактором соціалізації особистості, тому за сучасних умов євроінтеграції вітчизняної вищої школи посилюється її роль у формуванні готовності вчителя до реалізації соціалізуючих функцій. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до соціалізації школярів потребує змін: у меті й завданнях (актуалізації особистісних і суб`єктних функцій студента); у змісті (де освітній стандарт узгоджується й органічно поєднується з мотиваційною сферою та особистим досвідом студента); у технологіях (які забезпечать потребу і використання особистісних та суб`єктних функцій студента і викладача). Мета системи підготовки майбутніх учителів до позитивної соціалізації молодших школярів, окрім оволодіння науковими знаннями з різних навчальних дисциплін, включає також формування в них спрямованості на активну, творчу роботу, скеровану на вироблення індивідуального стилю діяльності щодо соціалізації дитини, набуття професійно важливих для цього якостей особистості та оволодіння професійними вміннями, необхідними для цього виду професійної діяльності. Узагальнюючою характеристикою професійно вагомих утворень особистості педагога є категорія професіоналізму особистості вчителя. Професіоналізм виступає інтегрованою якістю особистості вчителя, результатом його творчої педагогічної діяльності, здатністю продуктивно, грамотно вирішувати соціальні, професійні та особистісні завдання. Вищим виявом професіоналізму вчителя є його педагогічна культура, яка включає в себе такі основні компоненти: наукова ерудиція, загальна і національна культура, педагогічні здібності, педагогічна майстерність, педагогічна етика, культура мовлення, культура спілкування, духовне багатство, наукова організація праці, прагнення до самовдосконалення. uk_UA
dc.description.abstract The article considers the issues of improving the professional training of future teachers for the process of socialization of primary school students, provides justifications for the progressive practices of the future class teacher in ensuring the successful socialization of schoolchildren. Professional and pedagogical preparation of the future teacher for socialization of schoolboys needs changes: in the purpose and tasks (actualization of personal and subjective functions of the student); in the content (where the educational standard is consistent and organically combined with the motivational sphere and personal experience of the student); in technologies (which will provide the need and use of personal and subjective functions of the student and the teacher). The purpose of the system of preparation of future teachers for positive socialization of junior schoolchildren, in addition to mastering scientific knowledge in various disciplines, also includes the formation of their focus on active, creative work aimed at developing individual style of socialization, acquisition of professionally important personality traits and mastering the professional skills required for this type of professional activity. The generalizing characteristic of professionally weighty formations of the teacher's personality is a category of professionalism of the teacher's personality. Professionalism is an integrated quality of the teacher's personality, the result of his creative pedagogical activity, the ability to productively, competently solve social, professional and personal problems. The highest manifestation of a teacher's professionalism is his pedagogical culture, which includes the following main components: scientific erudition, general and national culture, pedagogical abilities, pedagogical skills, pedagogical ethics, speech culture, communication culture, spiritual wealth, scientific organization of work, striving for self-improvement. uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;53
dc.subject соціалізація особистості uk_UA
dc.subject позитивна соціалізація школяра uk_UA
dc.subject педагогічне спрямування процесу соціалізації uk_UA
dc.subject професійна підготовка вчителя початкових класів uk_UA
dc.subject чинники позитивної соціалізації молодших школярів uk_UA
dc.subject socialization of the individual uk_UA
dc.subject positive socialization of the pupil uk_UA
dc.subject pedagogical direction of the socialization process, professional training of primary school teachers, factors of positive socialization of junior schoolchildren uk_UA
dc.title Роль вчителя в процесі соціалізації молодших школярів в умовах сьогодення uk_UA
dc.title.alternative The role of the teacher in the process of socialization of junior schoolchildren in today's conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу