Короткий опис (реферат):
У монографії здійснено теоретико-методологічне обґрунтування феномену психоемоційного здоровʼя особистості студента на засадах системного, особистісно зорієнтованого, субʼєктно-діяльнісного та компетентнісного наукових підходів та з урахуванням його наукового статусу з-поміж близьких психологічних явищ (психічне здоровʼя, психологічне здоровʼя, емоційне здоровʼя). Репрезентовано психологічну концепцію, у межах якої психоемоційне здоровʼя розглядається інтегративною особистісною властивістю у період зрілого юнацького віку, де контентом виступають процеси його самопізнання, самозбереження, самовідновлення та зміцнення.
Доведено, що належний рівень психоемоційного здоровʼя майбутнього фахівця – суттєва передумова успішного становлення особистісно-професійної ідентичності та розвитку здатності конструктивно долати деструктивні впливи факторів при взаємодії в соціумі.
Адресована фахівцям у галузі психології здоровʼя, педагогічним працівникам, докторантам, аспірантам, студентам, практичним психологам.