Короткий опис (реферат):
У статті розглянуті поняття підвищення якості навчальної та методичної роботи
закладу освіти. Виділені особливості управління навчальним закладом. Обґрунтовано
поняття «методична робота», основні підходи до її реалізації. Виділені теоретичні та
практичні особливості управління методичною роботою в навчальному закладі. Описана
методична робота щодо організації інноваційної діяльності закладу освіти як передумова
підвищення результативності навчально-виховного процесу. Проведена дослідно-пошукова
робота з виявлення ефективності методичної роботи на підвищення результативності
навчально-виховного процесу та надане наочне підтвердження експериментальної
роботи. Управління інноваційним розвитком розглядається як елемент загального
стратегічного розвитку освітнього закладу. Проведення методичної роботи щодо
організації інноваційної діяльності з підвищення результативності навчально-виховного
процесу передбачає цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині
системи) та експериментальної перевірки результативності та можливостей
використання інновацій. Практична значущість експериментального дослідження полягає
в тому, що його висновки і матеріали можуть бути використані педагогамиметодистами в організації методичної роботи в освітньому закладі з метою підвищення
результативності навчально-виховного процесу
Суть розробки, основні результати:
The article considers the concept of defining an educational institution. Features of
educational institution management are highlighted. The concept of «methodological work» and
the main approaches to its study are substantiated. Theoretical and practical features of managing
methodological work in an educational institution are highlighted. Methodological work on the
organization of innovative activities of an educational institution as a prerequisite for improving
the effectiveness of the educational process is described. Experimental search work was carried
out to identify the effectiveness of methodological work to improve the effectiveness of the
educational process and provide visual confirmation of the experimental work. Innovative
development management is considered as an element of the overall strategic development of an
educational institution. Conducting methodological work on the organization of innovation
activities to improve the effectiveness of the educational process involves a purposeful process of
applying innovations (changes within the system) and experimental verification of the effectiveness
and opportunities for using innovations. The experiment involved 16 teachers and students in
grades 1-9. The practical significance of the experimental study lies in the fact that its conclusions
and materials can be used by teachers-methodologists in the organization of methodological work
in an educational institution in order to increase the effectiveness of the educational process.