Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Вплив методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сілаєв, Віталій Віталійович
dc.contributor.author Silaev, Vitaly
dc.date.accessioned 2022-01-31T23:02:56Z
dc.date.available 2022-01-31T23:02:56Z
dc.date.issued 2022-02-01
dc.identifier.citation Сілаєв В.В. Вплив методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент / Кер.: канд.екон.наук, доц. Метіль Т.К. - Ізмаїл, 2022. - 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1650
dc.description Today, in the management of an educational institution, the methodological work of an educational institution to improve the effectiveness of the educational process should be found one of the central aspects of management and analyzed as an activity focused on providing the quality of the educational process in an educational institution. Built in the logic of competence-based and personalized approaches, it contributes to the development of the personality traits of the teacher, which are necessary for him for successful self-education and creative self-realization. The relevance of the research topic lies in the fact that the provision of high-quality and full-fledged education of the younger generation largely depends on the effectiveness of management of an educational institution, namely, the management of methodological work to improve the effectiveness of the educational process, which is an important direction of state policy. The aim of the study is to determine, scientifically substantiate and experimentally prove the peculiarities of the influence of the methodological work of teachers on increasing the effectiveness of the educational process in the institution of general secondary education. The object of the research is the management of the methodological work of an educational institution. The subject of the research is the influence of methodical work on improving the effectiveness of the educational process. The methodological basis of qualification work is general scientific research methods: an abstract-logical method (to clarify the scientific definitions of methodological work, substantiation of the main provisions of the organization of methodological work in an educational institution, generalization and formulation of conclusions from the study); analysis of regulatory documents governing the management of an educational institution; generalization, systematization and classification of domestic and foreign experience in the design of management models; modeling method; observation and generalization (study of the system of organizing methodological work in the ZZSO); methods of expert assessment (for assessing the effectiveness of the mechanism for organizing methodological work in the ZZSO). The work reveals the concept of an educational institution, defines the features of management of an educational institution, studies modern models of management of an educational institution, substantiates the concept of "methodical work" and the main approaches to its study, highlights the theoretical and practical features of managing methodological work in an educational institution, describes the methodological work on organizing innovative activity of an educational institution as a prerequisite for increasing the effectiveness of the educational process, a diagnostic study of the effectiveness of methodological work to increase the effectiveness of the educational process was carried out, the process of improving the organization of methodological work to increase the effectiveness of the educational process was described, a model of pedagogical conditions for managing innovative activities was developed and substantiated teachers in the system of methodological work of the head of an educational institution. uk_UA
dc.description.abstract Сьогодні в управлінні навчальним закладом методичну роботу освітнього закладу на підвищення результативності навчально-виховного процесу слід знаходити одним з центральних аспектів управління і аналізувати як діяльність, зорієнтовану на надання якості освітнього процесу в навчальному закладі. Вибудувана в логіці компетентнісного і персоніфікованого підходів, вона сприяє виробленню якостей особистості педагога, потрібних йому для успішної самоосвіти і творчої самореалізації. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що забезпечення якісної та повноцінної освіти підростаючого покоління багато в чому залежить від ефективності управління навчальним закладом, а саме управління методичною роботою на підвищення результативності навчально-виховного процесу що є важливим напрямком державної політики. Метою дослідження є визначення, наукове обґрунтування й експериментальне доведення особливості впливу методичної роботи педагогів на підвищення результативності навчально-виховного процесу в закладі загальної середньої освіти. Об’єктом дослідження є управління методичною роботою освітнього закладу. Предметом дослідження є вплив методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові методи дослідження: абстрактно-логічний метод (для уточнення наукових визначень методичної роботи, обґрунтування основних положень організації методичної роботи в навчальному закладі, узагальнення й формулювання висновків з дослідження); аналіз нормативних документів, що регламентують управління навчальним закладом; узагальнення, систематизація та класифікація вітчизняного та зарубіжного досвіду проектування моделей управління; метод моделювання; спостереження і узагальнення (вивчення системи організації методичної роботи у ЗЗСО ); методи експертної оцінки (для оцінки ефективності механізму організації методичної роботи у ЗЗСО). У роботі розкрито поняття освітнього закладу, визначені особливості управління навчальним закладом, вивчені сучасні моделі управління навчальним закладом, обґрунтовані поняття «методична робота» та основні підходи до її вивчення, виділені теоретичні та практичні особливості управління методичною роботою в навчальному закладі, описана методична роботу щодо організації інноваційної діяльності освітнього закладу як передумова підвищення результативності навчально-виховного процесу, проведено діагностичне дослідження ефективності методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу, описаний процес удосконалення організації методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу, розроблена та обґрунтована модель педагогічних умов управління інноваційною діяльністю педагогів в системі методичної роботи керівника освітнього закладу. uk_UA
dc.subject навчальний заклад uk_UA
dc.subject методична робота uk_UA
dc.subject навчально-виховний процес uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject модель управління інноваційною діяльністю педагогів uk_UA
dc.subject результативність uk_UA
dc.subject educational institution uk_UA
dc.subject methodical work uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject innovative activity uk_UA
dc.subject model of management of innovative activity of teachers uk_UA
dc.subject efficiency uk_UA
dc.title Вплив методичної роботи на підвищення результативності навчально-виховного процесу uk_UA
dc.title.alternative The influence of methodological work on improving the effectiveness of the educational process uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу