Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Система соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павалакі, Олександра Миколаївна
dc.contributor.author Pavalaki, Oleksandra
dc.date.accessioned 2022-02-06T15:00:44Z
dc.date.available 2022-02-06T15:00:44Z
dc.date.issued 2022-02-06
dc.identifier.citation Павалакі О.М. Система соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота / Кер.: канд.пед.наук, доц. Замашкіна О.Д. - Ізмаїл, 2022. - 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1683
dc.description The master's thesis reveals the problem of applying a system of socio-pedagogical measures to prevent deviant behavior of adolescents. The object of research is the deviant behavior of adolescents. The subject of research is socio-pedagogical system prevention of deviant behavior. The purpose of the study is to theoretically investigate and substantiate the system of socio-pedagogical prevention of deviant behavior of adolescents. - The first section analyzes scientific approaches to understanding the term «deviant behavior of adolescents»: identifies the nature, types and forms of deviant behavior as a socio-pedagogical phenomenon, describes the factors influencing the formation of deviant behavior of adolescents and identifies socio-psychological behavior of adolescents. - The second section considers the system of socio-pedagogical activities for the prevention of deviant behavior of adolescents, namely: describes the system of socio-pedagogical activities with deviant adolescents, describes the areas of socio-pedagogical activities for the prevention of deviant behavior of adolescents and analyzes innovative forms and methods of socio-pedagogical prevention. work with adolescents of deviant behavior. - The third section presents an analysis of experimental studies to identify the impact of a system of preventive measures on the deviant behavior of adolescents. Diagnosis of deviant behavior of adolescents and quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of implemented innovative technologies. It can be concluded that the successful process of socio-pedagogical prevention of deviant behavior of adolescents is possible with an organized educational process. Thus, the research hypothesis is fully confirmed. uk_UA
dc.description.abstract У магістерській роботі розкрита проблема застосування системи соціально-педагогічних заходів щодо профілактики девіантної поведінки підлітків. Об’єктом дослідження є - девіантна поведінка підлітків. Предметом дослідження – система соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки. Мета дослідження - теоретично дослідити та обґрунтувати систему соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків У першому розділі проаналізовано наукові підходи до осмислення терміну «девіантна поведінка підлітків»: визначено сутність, види та форми девіантної поведінки, як соціально-педагогічного феномену, схарактеризовано чинники, які впливають на формування девіантної поведінки підлітків та виокремлено Соціально-психологічні особливості підлітків девіантної поведінки. У другому розділі розглянуто систему соціально-педагогічної діяльності з профілактики девіантної поведінки підлітків, а само: надано характеристику системи соціально-педагогічної діяльності з девіантними підлітками, охарактеризовано напрями соціально-педагогічної діяльності з профілактики девіантної поведінки підлітків та проаналізовано інноваційні форми і методи соціально-педагогічної профілактичної роботи з підлітками девіантної поведінки. У третьому розділі представлено аналіз експериментальних досліджень щодо виявлення впливу системи профілактичних засобів на девіантну поведінку підлітків. Проведено діагностику девіантної поведінки підлітків та кількісний та якісний аналіз ефективності впроваджених інноваційних технологій. Отже, можемо зробити висновок, що успішне протікання процесу соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків можливо при організованому виховному процесі. Таким чином, гіпотеза дослідження повністю підтверджена. uk_UA
dc.subject підлітки девіантної поведінки uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні заходи uk_UA
dc.subject соціально-психологічні особливості uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject adolescents of deviant behavior uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.subject socio-pedagogical activities uk_UA
dc.subject socio-psychological features uk_UA
dc.subject innovations uk_UA
dc.title Система соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків uk_UA
dc.title.alternative The system of socio-pedagogical prevention of deviant adolescent behavior uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу