Короткий опис (реферат):
Статтю присвячено проблемі доцільності розгляду складних та
дискусійних питань морфології української мови у її шкільному курсі,
порівняльному аналізові висвітлення відомостей про граматичні класи слів у
програмах закладів середньої та вищої освіти полімовного і полідіалектного
півдня Одещини. Автори доходять висновків, що потреби лінгводидактичної
практики Нової української школи вимагають більшого урахування у процесі
навчання морфології української мови досягнень сучасної лінгвістичної науки.
Суть розробки, основні результати:
The article deals with the problem of correct highlighting the difficult and
contentious questions of the Ukrainian morphology in its school programme, with the
comparative analysis of the information about the grammatical classes of the words
on the lessons at schools and universities of the Southern Odessa region. It is
considered that language education practice of the New Ukrainian school requires
greater account in teaching process of the Ukrainian morphology remarkable
knowledge of the modern linguistic science.