Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Царенко, Олександр Сергійович
dc.contributor.author Tsarenko, Oleksandr
dc.date.accessioned 2022-11-05T10:57:30Z
dc.date.available 2022-11-05T10:57:30Z
dc.date.issued 2022-01-24
dc.identifier.citation Царенко О. С. Стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 014. Середня освіта, освітньої програми : Середня освіта : фізична культура /Кер. : канд. філос. наук, доц. Ярчук Г. В. – Ізмаїл, 2022. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1804
dc.description The qualification work reveals a topic related to cognitive interest, one of the important factors of learning and personality development. Under the influence of cognitive interest, cognition acquires personal meaning, has a beneficial effect on the spiritual potential of the student, brings him closer to the values ​​of the surrounding reality, increases activity and creates value orientations in the child. The purpose of the master's research is theoretical research and substantiation of the importance of stimulating students' interest in physical education in extracurricular activities. The object of the research is the peculiarities of stimulating students' interest in classes. The subject of the research is the specifics of stimulating students' interest in physical education classes in extracurricular activities. The work consists of three sections. The first section of the study revealed the general theoretical foundations of the organization of extracurricular activities in the educational process. The factors that determine the psychological features of stimulating students 'interest in classes in class and after school hours increase students' interest in physical culture and sports. The second section is devoted to an empirical study of the level of development of students' interest in physical education in extracurricular activities. Based on the diagnosis of students 'interest in extracurricular physical education and the introduction of pedagogical and methodological measures to increase students' interest in extracurricular physical education, quantitative and qualitative analysis of the data and the effectiveness of implemented activities. The third section reveals the methodological features of pedagogical stimulation of students' interest in physical education classes in extracurricular activities. Based on the experience of implementing the approach to increase motivation for physical education through a system of classroom and extracurricular activities, methodological recommendations are offered to teachers, instructors and coaches to stimulate students' interest in physical culture. Conducting classes in educational institutions taking into account the individual and personal needs of students and periodic analysis of their health, physical activity and desires will allow students to most effectively develop their physical capabilities and general health during the educational process, resulting in each student will its values ​​of sports culture are formed. Increasing the motivation to engage in physical culture today is very important, it is determined that the motives are quite different and most importantly, you need to strictly adhere to their relationship. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкрито тему, що стосується пізнавального інтересу, одного із важливих факторів навчання та становлення особистості. Під впливом пізнавального інтересу пізнання набуває особистісний сенс, благотворно впливає на духовний потенціал школяра, наближує його до цінностей навколишньої дійсності, впливає на підвищення активності та створення ціннісних орієнтацій у дитини. Метою магістерського дослідження виступає теоретичне дослідження та обґрунтування важливості стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. Об’єктом дослідження є особливості стимулювання інтересу школярів до занять. Предметом дослідження – специфіка стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі дослідження були розкриті загальнотеоретичні засади організації позаурочної діяльності в освітньому процесі. Докладно проаналізовано фактори, що обумовлюють психологічні особливості стимулювання інтересу учнів до занять в урочний та позаурочний час підвищують інтерес учнів до занять фізичною культурою і спортом. Другий розділ присвячено емпіричному дослідженню рівня розвитку інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. На підставі діагностики інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час та впровадженні педагогічно-методичних заходів з метою підвищення інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час, проведено кількісний та якісний аналіз отриманих даних та доведено ефективність впроваджених заходів. У третьому розділі розкрито методичні особливості педагогічного стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час. На підставі досвіду впровадження підходу підвищення мотивації до занять фізичною культурою через систему урочних та позаурочних заходів запропоновано методичні рекомендації педагогічним працівникам, інструкторам та тренерам щодо стимулювання інтересу школярів до фізичної культури. Проведення занять в освітніх закладах з урахуванням індивідуально-особистісних потреб учнів і періодичний аналіз їх рівня здоров’я, рухової активності і бажань дозволить найбільш ефективно розвивати учням свої фізичні можливості і загальне здоров’я в ході освітнього процесу, в наслідок чого для кожного учня будуть сформовані його ціннісні орієнтири спортивної культури. Підвищення мотивації до занять фізичною культурою сьогодні є досить важливим, визначено, що мотиви бувають досить різними і головне, що потрібно чітко дотримуватися їх співвідношення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject фізичний вплив uk_UA
dc.subject інтерес uk_UA
dc.subject позашкільна робота uk_UA
dc.subject physical culture uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject values uk_UA
dc.subject physical influence uk_UA
dc.subject interest uk_UA
dc.subject extracurricular activities uk_UA
dc.title Стимулювання інтересу школярів до занять фізичною культурою у позаурочний час uk_UA
dc.title.alternative Stimulation of schoolchildren's interest in physical education after school hours uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу