Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андреєва, Г.В.
dc.contributor.author Andreeva, G.V.
dc.date.accessioned 2023-01-30T07:47:37Z
dc.date.available 2023-01-30T07:47:37Z
dc.date.issued 2023-01-17
dc.identifier.citation Андреєва Г.В. Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку: Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта, напряму підготовки (Дошкільна освіта. Альтернативна дошкільна освіта) / Кер.: к.п.н. доцент Холостенко Ю.В. - Ізмаїл, 2023. - 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1826
dc.description In the master's thesis, the issue of psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in children of preschool age will be considered. The work has the following structure: introduction, three sections (theoretical, methodical and practical), conclusions by section, a list of used sources and appendices. The work is presented in text format on 111 pages and contains graphic and illustrative material. The purpose of the work is to theoretically investigate and practically identify the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children. The object of the study is the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health. The subject of the study is the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children. In the first chapter, the theoretical features of the study of the psychological and pedagogical conditions of the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are summarized, and the problem of the formation of a valuable attitude to health and a healthy lifestyle in modern preschoolers is studied. Social partnership of a preschool educational organization and parents in raising a healthy child is considered. The interaction of the preschool educational organization with the family regarding the formation of a valuable attitude to health in children is analyzed.In the second chapter, the methodological principles of the study of psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are revealed, the peculiarities of the education of safe behavior skills in everyday life among preschoolers are analyzed. The features of the use of health-preserving technologies in the system of preschool child development are described. Characterized the formation of the competence of teachers in the field of engaging preschoolers to a healthy lifestyle. In the third chapter, the practical aspects of the analysis of the psychological and pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in preschool children are illuminated. The readiness of teachers to design a health-preserving educational environment of a preschool educational organization has been clarified. The study of the perception of often sick children of older preschool age about health and a healthy lifestyle, the application of orthobiosis ideas by parents in the way of overcoming children's illness was carried out. Proposed measures to increase the professional competence of kindergarten teachers regarding the use of health-preserving technologies. The materials of the master's thesis can be used by students, teachers, teachers of preschool education, teachers of preschool education, psychologists who work on the topic of research, as materials for preparing for scientific conferences, meetings and speeches at parent meetings in preschool education. uk_UA
dc.description.abstract У магістерській роботі розглянуто питання психолого-педагогічний умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітейдошкільноговіку. Робота має таку структуру:вступ, три розділи (теоретичний, методичний та практичний), висновки за розділами, список використаних джерел й додатки. Робота представлена у текстовому форматі на 111 сторінках та містить графічно-ілюстративний матеріал. Мета роботи – теоретично дослідити та практично виявити психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження – психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. У першому розділі узагальненітеоретичні особливості дослідження психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку, проведено дослідження проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’я та здорового способу життя у сучасних дошкільнят. Розглянутосоціальне партнерство дошкільної освітньої організації та батьків у вихованні здорової дитини. Проаналізованавзаємодія дошкільної освітньої організації з сім’єю щодо формування у дітей ціннісного ставлення до здоров’я. У другому розділі розкритіметодичні засади вивчення психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку, проаналізовані особливості виховання навичок безпечної поведінки у побуті у дошкільників.Описаніособливості використання здоров’язберігаючих технологій у системі розвитку дитини дошкільного віку. Охарактеризовані формування компетентності педагогів у галузі залучення дошкільнят до здорового способу життя. У третьому розділі освітлені практичні аспекти аналізу психолого-педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку. З’ясовано готовність педагогів до проектування здоров’язбережуючого освітнього середовища дошкільної освітньої організації. Проведено вивчення уявлення часто хворіючих дітей старшого дошкільного віку про здоров’я та здоровий спосіб життя, застосування ідей ортобіозу батьками на шляху подолання хвороби дітей.Запропоновані заходи підвищення професійної компетентності вихователів дитячих садів щодо застосування здоров’язберігаючих технологій. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані студентами, викладачами, педагогами дошкільної освіти, вихователями ЗДО, психологами, які працюють за темою дослідження, як матеріали для підготовки до наукових конференцій, нарад та виступів на батьківських зборах у ЗДО. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject умови uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні умови uk_UA
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.subject здоров’язберігаючи технології uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject conditions uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical conditions uk_UA
dc.subject health protection uk_UA
dc.subject health-preserving technologies uk_UA
dc.subject children of preschool age uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Psychological-pedagogical conditions for the formation of a valuable attitude to one's own health in children of preschool age uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу