Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бур'ян, О.
dc.date.accessioned 2023-01-30T08:33:09Z
dc.date.available 2023-01-30T08:33:09Z
dc.date.issued 2023-01-17
dc.identifier.citation Бур’ян О. Психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Альтернативна освіта / Кер.: докт.пед.наук, проф. Лесіна Т.М. - Ізмаїл, 2023. - 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1827
dc.description The qualification work revealed the conditions, methods and means of preventing the manifestation of anger in children aged 5-6 years. The object is the aggressive behavior of children of older preschool age. The subject is psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children of older preschool age. The goal is to substantiate the psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children, to develop and approve a training program for the prevention of aggressive behavior in older preschool children. In the first chapter, the theoretical and methodological aspects of the study of aggressive behavior of older preschool children are analyzed, the peculiarities of the specified age category of the child are characterized, and the main causes of child aggression are established. In the second chapter, the conditions of effective prevention of aggression are considered and analyzed, the forms and methods of preventing the expression of children's anger are considered, and play and fairy-tale therapy are singled out as the most effective forms of prevention of aggression. In the third chapter, an analysis of the activities of the preschool education institution for the implementation of preventive measures against the manifestation of aggression in older preschoolers is carried out, examples of activities are given ("Walk through the fairy-tale forest", "Starfish", "Relieve fatigue"). Recommendations for parents on the prevention of aggression in children have been developed and the author's comprehensive program on the prevention of aggressive behavior among older preschool children has been presented. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкрито умови, способи та засоби запобіганню прояву гніву у дітей віком 5-6 років. Об’єктом агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку.. Предметом психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Метою полягає в обґрунтуванні психолого-педагогічних умов профілактики агресивної поведінки у дітей, розробці та апробації програми тренінгу з профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні аспекти дослідження агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку, охарактеризовано своєрідність зазначеної вікової категорії дитини, встановлено основні причини дитячої агресії. У другому розділі розглянуто проаналізовано умови ефективної профілактики агресії, розглянуто форми і методи попередження вираження дитячого гніву, виокремлено ігро- та казкотерапію як найефективніші форми профілактики агресії. У третьому розділі проведений аналіз діяльності закладу дошкільної освіти з впровадження профілактичних засобів щодо прояву агресії у старших дошкільнят, наведено приклади заходів («Прогулянка казковим лісом», «Морська зірка», «Скинь втому»). Розроблено рекомендації батькам щодо профілактики агресії у дітей та представлено авторську комплексну програму щодо профілактики агресивної поведінки серед дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні умови uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject older preschool age uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical conditions uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови профілактики агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Psychological and pedagogical conditions for the prevention of aggressive behavior in children of older preschool age uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу