Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарчева, Олександра Анатоліївна
dc.contributor.author Garcheva, Oleksandrа Anatoliivna
dc.date.accessioned 2023-01-30T08:44:59Z
dc.date.available 2023-01-30T08:44:59Z
dc.date.issued 2023-01-17
dc.identifier.citation Гарчева А. О. Педагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: : к. п. н., доц. Звєкова В. К. - Ізмаїл, 2023. - 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1828
dc.description The qualification work is aimed at solving the problem of insufficient methodological support for the activities of teachers and parents in the pedagogical support of the process of socialization of preschool children with special needs. At the theoretical level, the concept of play as the leading activity of preschool children, its essence, functions and varieties is specified. A detailed classification of children's games is given and analyzed in view of their functional features and developmental potential, aimed at ensuring the conditions of socialization of preschool children. The significance of role-playing games for the mental and personal development of preschool children and their successful socialization is emphasized. Particular attention is paid to the specific features of the development and personal development of preschool children with special needs, the role of play activities in creating a favorable educational and educational space for children of this category. Characterization of role-playing games as one of the means of socialization of preschoolers is given, methodical recommendations are made regarding the selection and conditions of use of story-role games for work on successful socialization of preschool children with special needs in the conditions of special education and family upbringing. Thus, all the above tasks were completed, the research goal was successfully achieved. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота спрямована на розв’язання проблеми недостатнього методичного забезпечення діяльності педагогів та батьків з педагогічного супроводу процесу соціалізації дітей дошкільного віку з ООП. На теоретичному рівні конкретизовано поняття гри як провідної діяльності дітей дошкільного віку, її сутності, функціям та різновидам. Наведено та проаналізовано докладну класифікацію дитячих ігор з огляду на їх функціональні особливості та розвивальний потенціал, спрямований на забезпечення умов соціалізації дитини дошкільного віку. Підкреслено значення сюжетно-рольових ігор для психічного та особистісного розвитку дітей дошкільного віку, їх успішної соціалізації. Окремо акцентовано увагу на специфічних особливостях розвитку та особистісного становлення дітей дошкільного віку з ООП, ролі ігрової діяльності в створенні сприятливого освітньо-виховного простору для дітей означеної категорії. Надано характеристику сюжетно – рольовим іграм як одного з засобів соціалізації дошкільників, укладено методичні рекомендації щодо підбору та умов використання сюжетно – рольових ігор для роботи з успішної соціалізації дітей дошкільного віку з ООП в умовах ЗДО та родинному вихованні. Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject педагогічна техніка uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject individual approach uk_UA
dc.subject game uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject pedagogical technique uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.title Педагогічні основи позитивної соціалізації дітей з ООП засобом сюжетно-рольових ігор uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical foundations of positive socialization of children with OOP means of story role-playing games uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу