Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Гра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумаченко, Кристина Володимирівна
dc.contributor.author Chumachenko, Krystyna Volodymyrivna
dc.date.accessioned 2023-01-30T11:54:14Z
dc.date.available 2023-01-30T11:54:14Z
dc.date.issued 2023-01-17
dc.identifier.citation Чумаченко К. В. Гра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми: Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта. / Кер.: к. п. н., доц. Звєкова В. К. - Ізмаїл, 2023. - 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1836
dc.description Preschool age is a unique and decisive period of a child's development, when the foundations of personality arise, will and arbitrary behavior are formed, imagination, creativity, and general initiative are actively developed. However, all these most important qualities are formed not in educational activities, but in the main activity of a preschooler - in the game. Socialization is the process and result of children's assimilation of existing norms, values and forms of behavior. By the social competence of a preschooler, we understand the quality of personality, formed in the process of active development of social relations. A special place in the process of forming children's social competence is occupied by game activities. The game is widely used as the main means of social integration of children, formation of social behavior skills in them. When a child plays, taking on different roles, recreating or thinking through certain interesting situations and ways of behaving in them, his socialization is most natural and successful. Playing, the child more easily establishes a connection with the world of adults and with the world in general, he develops the skills of internal dialogue, the attitude towards the expression of his inner life and the desire for creativity are realized. The game shows the most significant events of the child's life, he sincerely experiences everything he imagines in the game. Thus, all the above tasks were completed, the research goal was successfully achieved. uk_UA
dc.description.abstract Дошкільний вік є унікальним і вирішальним періодом розвитку дитини, коли виникають основи особистості, складається воля і довільна поведінка, активно розвивається уява, творчість, загальна ініціативність. Однак всі ці найважливіші якості формуються не в освітній діяльності, а в головній діяльності дошкільника – у грі.  Соціалізація – це процес і результат засвоєння дітьми існуючих норм, цінностей і форм поведінки. Під соціальною компетентністю дошкільника ми розуміємо якість особистості, сформований в процесі активного освоєння соціальних відносин. Особливе місце в процесі формування соціальної компетентності дітей займає ігрова діяльність. Гра широко використовується як основний засіб соціальної інтеграції дітей, формування у них навичок соціальної поведінки. Коли дитина грається, приймаючи на себе різні ролі, відтворюючи або продумуючи ті чи інші цікаві ситуації і способи поведінки в них, його соціалізація проходить найприродніше і успішно. Граючись, дитина легше встановлює зв’язок зі світом дорослих і зі світом взагалі, у нього з’являються навички внутрішнього діалогу, реалізується установка на вираз свого внутрішнього життя і прагнення до творчості. У грі відображаються найбільш значущі події життя дитини, він щиро переживає все, що уявляє в грі. Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject педагогічна техніка uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject individual approach uk_UA
dc.subject game uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject pedagogical technique uk_UA
dc.subject socialization uk_UA
dc.title Гра як засіб позитивної соціалізації сучасної дитини дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative The game as a means of positive socialization of the modern preschool child uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу