Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічні основи впровадження цифрових освітніх технологій на уроках літературного читання в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пащенко, О.В.
dc.contributor.author Pashchenko, O.
dc.date.accessioned 2023-02-15T09:22:28Z
dc.date.available 2023-02-15T09:22:28Z
dc.date.issued 2023-01-23
dc.identifier.citation Пащенко О.В. Педагогічні основи впровадження цифрових освітніх технологій на уроках літературного читання в початковій школі : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності: 013 Початкова освіта. Освітньої програми : Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер.: к.пед.н., доц. Іванова Д. Г. - Ізмаїл, 2023. - 125 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1867
dc.description The master's thesis examines the use of digital technologies in the lessons of literary reading in primary school. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the peculiarities of the use of digital technologies in the lessons of literary reading in primary school. The object of the research is the use of digital technologies in primary school. The subject of the research is the peculiarities of the use of digital technologies in the lessons of literary reading in primary school. The first chapter summarizes the theoretical foundations of digital technologies in the lessons of literary reading in elementary school, analyzes the main stages of the development of digital technologies in elementary school. The existing digital technologies in the modern elementary school were studied. The second chapter presents an experimental study of the impact of digital technologies on literary reading lessons in primary school, outlines the place of digital technologies in the practice of primary school work; selected modern methods of using digital technologies in lessons on literary reading of younger schoolchildren. Ways to improve the efficiency of using digital technologies in primary school have been identified. A comparative analysis of the research results is provided. The work is presented in text format on 116 pages and contains the main structural elements, such as: an introduction, the main part, which consists of two chapters, conclusions by chapter, general conclusions, a list of used sources (contains 89 items), appendices. The materials presented in the work can be used by students studying "pedagogy of primary education", teachers of various types of primary education institutions, teaching staff of additional education institutions, teachers working in alternative primary education institutions, primary school teachers. uk_UA
dc.description.abstract У змісті кваліфікаційної роботі розглянуто питання використання цифрових технологій на уроках літературного читання в початковій школі. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати особливості використання цифрових технологій на уроках з літературного читання в початковій школі. Об’єкт дослідження – використання цифрових технологій в початковій школі. Предмет дослідження – особливості використання цифрових технологій на уроках з літературного читання в початковій школі. У першому розділі узагальнені теоретичні основи цифрових технологій на уроках з літературного читання в початковій школі, проаналізовані основні етапи розвитку цифрових технологій у початковій школі. Досліджені існуючі цифрові технології у сучасній початковій школі. У другому розділі представлене експериментальне вивчення впливу цифрових технологій на уроках літературного читання в початковій школі, окреслене місце цифрових технологій у практиці роботи початкової школи; виділені сучасні методики використання цифрових технологій на уроках з літературного читання молодших школярів. Визначені шляхи підвищення ефективності використання цифрових технологій у початковій школі. Приведено порівняльний аналіз результатів дослідження. Робота представлена у текстовому форматі на 116 сторінках та містить основні структурні елементи, як-от: вступ, основна частина, яка складається з двох розділів, висновки за розділами, загальні висновки, список використаних джерел (містить 89 позицій), додатки. Матеріали, які представлені в роботі, можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «педагогіка початкової освіти», педагогами закладів початкової освіти різних типів, педагогічними працівниками закладів додаткової освіти, педагогами, які працюють в альтернативних закладах початкової освіти, вчителями початкових класів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject інформаційно-комп’ютерні технології uk_UA
dc.subject уроки літературного читання uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject digital technologies uk_UA
dc.subject information and computer technologies uk_UA
dc.subject literary reading lessons uk_UA
dc.subject primary school uk_UA
dc.subject younger students uk_UA
dc.title Педагогічні основи впровадження цифрових освітніх технологій на уроках літературного читання в початковій школі uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical foundations of the implementation of digital educational technologies in the lessons of literary reading in primary school uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу