Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Розробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черненко, С.В.
dc.contributor.author Chernenko, S.
dc.date.accessioned 2023-06-30T08:03:59Z
dc.date.available 2023-06-30T08:03:59Z
dc.date.issued 2023-06-23
dc.identifier.citation Черненко С.В. Розробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів» : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: Економіка та управління підприємством» / Кер.: к.екон.н., доц. Сорока Л. М. – Ізмаїл, 2023. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1937
dc.description Relevance of research. In the modern conditions of functioning of the market economy, it is necessary to constantly look for ways to improve the marketing strategy of the enterprise. This interaction is important for ensuring the competitiveness of the enterprise, because with the help of obtaining information that usually reflects the state and situation in the market, it is possible to increase the demand for products. Having a sufficient amount of information, the enterprise can effectively solve tasks and make management decisions. Modern marketing is impossible without an established system of communication interaction of market subjects, which is used to transmit and receive relevant information in order to achieve the company's goals. The purpose. The purpose of the qualification work is to improve the scientific and methodological approaches to the development and substantiation of the marketing strategy of a modern enterprise in order to increase the level of efficiency of the economic activity of Prestige Production of Modern Furniture LLC. Based on the purpose of the research, the following tasks can be formulated: − consider the theoretical and methodological foundations of the development and justification of the enterprise's marketing strategy; - carry out a comprehensive analysis of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - evaluate the marketing activity of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - to develop a marketing strategy of "Prestige Modern Furniture Production" LLC; - justify the feasibility of implementing the proposed marketing strategy at "Prestige Modern Furniture Production" LLC. The object of the study is the theoretical and practical aspects of the development of the marketing strategy of the enterprise. The subject of the research is the marketing strategy of "Prestige Modern Furniture Production" LLC. Research methods. The following methods of scientific research were used in the preparation of the qualification work: theoretical generalization, economic analysis, systematization, monitoring and comparison. Research source base. The study was based on the results of research by scientists in professional articles and monographs, textbooks and training manuals on this topic, external and internal reporting of the enterprise, materials posted on the Internet. Structure and scope of work. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and literature. The content of the qualification work is presented on 72 pages of printed text, which contains 9 figures and 13 tables. In the first section of the study, the concepts, types and features of marketing strategies were considered; the component systems of marketing strategies are analyzed; the methodological principles of the selection, development and justification of the enterprise's marketing strategy were investigated. In the second section, a general description of Prestige Modern Furniture Production LLC was provided; analyzed the financial and economic indicators of the enterprise's economic activity; determined the assessment of the marketing activity of "Prestige Modern Furniture Production" LLC. In the third section, the choice of the marketing strategy of Prestige Modern Furniture LLC was substantiated; developed a marketing strategy for Prestige Production of Modern Furniture LLC; as well as justified the feasibility and effectiveness of its implementation at the Prestige Modern Furniture Production LLC. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження. В сучасних умовах функціонування ринкової економіки необхідно постійно шукати шляхи покращення маркетингової стратегії підприємства. Ця взаємодія є важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства, оскільки за допомогою отримання інформації, яка зазвичай відображає стан і положення на ринку, можна збільшити попит на продукцію. Маючи достатню кількість інформації, підприємство може ефективно вирішувати завдання та приймати управлінські рішення. Сучасний маркетинг неможливий без налагодженої системи комунікаційної взаємодії суб’єктів ринку, за допомогою якої здійснюється передача та отримання відповідної інформації з метою досягнення поставлених цілей підприємства. Мета дослідження. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні науково-методичних підходів до розробки та обґрунтування маркетингової стратегії сучасного підприємства з метою підвищення рівня ефективності господарської діяльності ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Виходячи з мети дослідження можна сформулювати наступні завдання: − розглянути теоретико-методологічні основи розробки та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства; − здійснити комплексний аналіз ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − оцінити маркетингову діяльність ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − розробити маркетингову стратегію ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; − обґрунтувати доцільність впровадження запропонованої маркетингової стратегії на ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Об'єктом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства. Предметом дослідження виступає маркетингова стратегія ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». Методи дослідження. При підготовці кваліфікаційної роботи були використані наступні методи наукового дослідження: теоретичного узагальнення, економічного аналізу, систематизації, моніторинг та порівняння. Джерельна база дослідження. Дослідження ґрунтувалося на результатах досліджень науковців у фахових статтях і монографіях, підручниках та навчальних посібниках з даної тематики, зовнішньої та внутрішньої звітністі підприємства, матеріалах, розміщені в мережі Інтернет. Структура та обсяг роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури. Зміст кваліфікаційної роботи викладено на 72 сторінках друкованого тексту, який містить 9 рисунків та 13 таблиць. У першому розділі дослідження було розглянуто поняття, види та особливості маркетингових стратегій; проаналізовано складові системи маркетингових стратегій; досліджено методологічні засади вибору, розробки та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства. У другому розділі надали загальну характеристику ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; проаналізували фінансово-економічні показники господарської діяльності підприємства; визначили оцінку маркетингової діяльності ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». У третьому розділі було обґрунтувано вибір маркетингової стратегії ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; розроблено маркетингову стратегію для ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж»; а також обґрунтовано доцільність та ефективність її впровадження на підприємстві ТОВ «Виробництво сучасних меблів «Престиж». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject стратегічний ріст uk_UA
dc.subject розробка uk_UA
dc.subject рекламні заходи uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject персонал uk_UA
dc.subject рекламний бюджет uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject strategic growth uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject advertising activities uk_UA
dc.subject target audience uk_UA
dc.subject personnel uk_UA
dc.subject advertising budget uk_UA
dc.subject information uk_UA
dc.title Розробка та обґрунтування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Виробництво сучасних меблів» uk_UA
dc.title.alternative Development and substantiation of the marketing strategy of the LLC "Production of modern furniture» uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу