Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Вплив комп’ютерної залежності на емоційну сферу підлітка

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лепська, Христина Михайлівна
dc.contributor.author Lepska, Khrystyna
dc.date.accessioned 2023-07-31T06:46:51Z
dc.date.available 2023-07-31T06:46:51Z
dc.date.issued 2023-06-20
dc.identifier.citation Лепська Х. М. Вплив комп’ютерної залежності на емоційну сферу підлітка : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 053 Психологія. Освітньої програми : Клінічна психологія / Кер.: д.псих.н., проф. Велитченко Л. К. – Ізмаїл, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1967
dc.description Internet addiction as a psychological phenomenon caused by an obsessive desire to constantly be on the World Wide Web in connection with the displacement of personal goals into virtual reality to fill the frustrated spheres of real life and construct one's own identity. Searching for some psychological "vent" on the Internet is evidence of the individual's communicative characteristics, which prompt him to find appropriate compensatory solutions. The obtained results indicate that 44.8% of the studied teenagers are regular Internet users, 47.5% of the subjects are usually fond of being on the Internet, and 7.7% show a rather pronounced Internet addiction. It was established that individuals with pronounced Internet addiction demonstrate higher indicators on the scales of rigidity, frustration, aggressiveness and anxiety. A special program was used during the organization of the training aimed at the formation of a psychological mechanism for counteracting the danger of the appearance of addictive phenomena. Signs of addiction were observed in 84.6% of people before the work, and in 53.8% after it. The situation that developed with the study of frustration suggests that the participants of the training learned to deal with the difficulties that arise on the way to achieving the goal. A significant decrease in the level of aggressiveness shows that the participants of the training increased their own level of self-esteem and learned to constructively solve conflict situations. The reduction of indicators on the rigidity scale in adolescents indicate the ability to overcome certain difficulties in communicating with peers and adults and the improvement of one's own emotional state, which was influenced by computer addiction. uk_UA
dc.description.abstract Інтернет-залежність як психологічний феномен, спричинений нав’язливим бажанням постійно перебувати у всесвітній мережі у зв’язку зі зміщенням цілей особистості у віртуальну реальність для заповнення фрустрованих сфер реального життя і конструювання власної ідентичності. Пошук в інтернеті деякої психологічної «віддушини» є свідченням про комунікативні особливості індивіда, які спонукають його знаходити відповідні компенсаторні рішення. Отримані результати вказують на те, що 44,8% досліджених підлітків є звичайними користувачами інтернету, 47,5% досліджуваних, як правило, захоплюються перебуванням в інтернеті, а 7,7% виявляють досить виражену інтернет-залежність. Встановлено, що особи з вираженою Інтернет-залежністю демонструють вище показники за шкалами ригідності, фрустрації, агресивності та тривожності. При організації тренінгового навчання, спрямованого на формування психологічного механізму протидії небезпеки появи адиктивних явищ, була використана спеціальна програма. До здійснення роботи ознаки залежності спостерігались в 84,6% осіб, а після її проведення – в 53,8%. Ситуація, яка склалась з дослідженням фрустрації говорить про те, що учасники тренінгу навчилися боротися з труднощами, які виникають на шляху до досягнення мети. Суттєве зменшення рівня появу агресивності свідчить про те, що учасники тренінгу підвищили власний рівень самооцінки та навчились конструктивно вирішувати конфліктні ситуації. Зменшення показників за шкалою ригідності у підлітків вказують на вміння долати певні труднощі в спілкуванні з однолітками та дорослими та покращення власного емоційного стану, на який мала вплив комп’ютерна залежність. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject комп’ютерна залежність uk_UA
dc.subject інтернет-залежність uk_UA
dc.subject адиктивні явища uk_UA
dc.subject комунікативні особливості uk_UA
dc.subject захисні механізми uk_UA
dc.subject computer addiction uk_UA
dc.subject Internet addiction uk_UA
dc.subject addictive phenomena uk_UA
dc.subject communicative features uk_UA
dc.subject protective mechanisms uk_UA
dc.title Вплив комп’ютерної залежності на емоційну сферу підлітка uk_UA
dc.title.alternative The influence of computer addiction on the emotional sphere of a teenager uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу