Короткий опис (реферат):
У статті розглянуто деякі аспекти розробки й обґрунтування підготовки аспірантів до інноваційної
діяльності у вищому навчальному закладі. Поняття «аспірантура» має на увазі взаємозалежні структурні й
функціональні компоненти, які підпорядковані цілям виховання, освіти й навчання студентів. При цьому
структурні компоненти виступають в якості основних базових характеристик аспірантури як особливої
педагогічної системи, сукупність яких утворює її цілісність, а отже, відрізняє її від усіх інших (педагогічних і
непедагогічних) систем.
Суть розробки, основні результати:
The article considers some aspects of the development and training of post graduate students to study
innovation in higher educational institutions. The concept of «postgraduate» implies interrelated structural and
functional components that are subject to the purposes of education and training of students. These structural
components act as the main basic characteristics of the postgraduate school as special educational system, the totality
of which forms its integrity and therefore sets it apart from all others (pedagogical and non-pedagogical) systems.