Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Соціально-педагогічний супровід прийомних сімей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шатських, Олександра
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:29:56Z
dc.date.available 2024-02-13T09:29:56Z
dc.date.issued 2024-01-19
dc.identifier.citation Шатських О. О. Соціально-педагогічний супровід прийомних сімей : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 231 Соціальна робота. Освітньої програми Соціальна робота. Соціальна педагогіка / Кер.: к. пед. н., доц. Замашкіна О. Д. – Ізмаїл, 2024. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2009
dc.description In the master's thesis, an actual problem of today is revealed - sociopedagogical support of foster families. The object of research is foster families The subject of the study is socio-pedagogical support based on the experience of the children's service of the Bolgrad City Council. The purpose of the study is to develop an experimental model of sociopedagogical support as an innovative approach to solving the problems of foster families, taking into account the experience of the children's service of the Bolgrad City Council. Іn the first chapter, the theoretical and methodological aspects of the definition of the term «foster family» and the peculiarities of its socio-pedagogical support are analyzed, namely: scientific approaches to the understanding of the term «foster family», the forms of raising orphans and children deprived of parental care are determined care, analyzed the specifics of social and pedagogical support of foster families in Ukraine. In the second chapter, the technologies of socio-pedagogical support of foster families are considered: directions, forms and methods of socio-pedagogical support of foster families are substantiated and foreign experience of sociopedagogical activities with foster families is analyzed. The third chapter describes the conducted experimental study of the implementation of innovative approaches in the process of social and pedagogical support of foster children based on the experience of the children's service of the Bolgrad City Council and confirms the hypothesis that the use of the proposed 5 model of social support for foster families will lead to positive dynamics of their activities. uk_UA
dc.description.abstract У магістерській роботі розкрита актуальна проблема сьогодення - соціально-педагогічний супровід прийомних сімей. Об’єкт дослідження – прийомні сім’ї Предмет дослідження – соціально-педагогічний супровід з досвіду роботи служби у справах дітей Болградської міської ради. Мета дослідження - розробка експериментальної моделі соціальнопедагогічного супроводу як інноваційного підходу до вирішення проблем прийомних сімей з врахуванням досвіду роботи служби у справах дітей Болградської міської ради. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні аспекти визначення терміну «прийомна сім’я» та особливості її соціальнопедагогічного супроводу, а саме: наукові підходи до осмислення терміну «прийомна сім’я», визначено форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, проаналізовано специфіку соціальнопедагогічного супроводу прийомних сімей в Україні. У другому розділі розглянуто технології соціально-педагогічного супроводу прийомних сімей: обгрунтовано напрями, форми та методи соціально-педагогічного супроводу прийомних сімей та проаналізовано зарубіжний досвід соціально-педагогічної діяльності з прийомними сім’ями. У третьому розділі описано проведене експериментальне дослідження впровадження інноваційних підходів у процесі соціально-педагогічного супроводу прийомних дітей на досвіді роботи служби у справах дітей Болградської міської ради і підтверджено гіпотезу про те, що застосування запропонованої моделі соціально-педагогічного супроводу прийомних сімей призведе до позитивної динаміки їх діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject прийомні сім’ї uk_UA
dc.subject діти-сироти uk_UA
dc.subject діти, позбавлені батьківського піклування uk_UA
dc.subject служба у справах дітей uk_UA
dc.subject інноваційний підхід uk_UA
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject foster families uk_UA
dc.subject orphans uk_UA
dc.subject children deprived of parental care uk_UA
dc.subject service for children, innovative approach uk_UA
dc.subject socio-pedagogical support uk_UA
dc.title Соціально-педагогічний супровід прийомних сімей uk_UA
dc.title.alternative Social and pedagogical support of foster families uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу