Короткий опис (реферат):
Дошкільний вік – найбільш відповідний час для формування у дитини першооснов екологічної культури.
Тому відповідальна роль покладається на вихователя дошкільного закладу освіти, завданням якого є
формування у дітей системи екологічних знань.
Втілюючи в життя ідеї стійкого розвитку й усвідомлюючи цінність захисту довкілля, однією з
невід’ємних складових фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільного закладу освіти має бути
формування екологічної компетентності.
Суть розробки, основні результати:
Preschool age is the best time for the formation of a child’s fundamental principles of ecological culture. In this
regard, the responsible role assigned to the preschool educational institution teacher whose purpose is to develop in
children the system of ecological knowledge.
Realizing the idea of sustainable development and understanding the value of environmental protection, one of
the essential components of professional training of future teachers of preschool educational institution should be the
ecological competency formation.