Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андреєва, В.М.
dc.contributor.author Andreeva, V.M.
dc.date.accessioned 2024-02-27T08:52:27Z
dc.date.available 2024-02-27T08:52:27Z
dc.date.issued 2024-01-23
dc.identifier.citation Андреєва В.М. Організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 012 Дошкільна освіта. Освітньої програми : Дошкільна освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : докт. пед. н., проф. Лесіна Т.М. – Ізмаїл, 2024. – 134 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2035
dc.description Preschool age is an important stage in the development of environmental education of the individual. At this age, the child begins to separate himself from the environment, an emotional and valuable attitude towards the environment develops, the foundations of the moral and ecological positions of the individual are formed. Environmental education has become an integral part of preschool pedagogy. The task of every teacher is to master the methods of environmental education, techniques and means of forming moral feelings and civic responsibility for the preservation of the Earth's life in preschoolers. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the organizational and pedagogical conditions of environmental education of older preschool children. The object of the research is environmental education of preschool children. The subject of the research is the organizational and pedagogical conditions of environmental education of children of older preschool age. The practical significance of the obtained results is determined by the fact that the materials presented in the work can be used by students studying "preschool education", teachers of preschool education institutions, educators, etc. The following research tasks were completed in the master's thesis: 1) environmental education is characterized as an important area of educational activity in preschool; 6 2) an analysis of key concepts for the study was carried out: environmental education, environmental consciousness, ecological culture of older preschool children; 3) the peculiarities of the formation of sensory and ecological ideas of preschoolers are highlighted; 4) the pedagogical and psychological conditions of environmental education of preschoolers are specified; 5) the peculiarities of the use of experimental activities as a means of developing environmental education of preschoolers are disclosed; 6) the specifics of the formation of ecological culture through the use of folk tales are characterized; 7) analyzed the features of environmental education of preschoolers through involvement in research activities The experimental base of the research is the Artsysk pre-school institution nurserykindergarten No. 5 "Rosinka" of the Artsysk City Council. uk_UA
dc.description.abstract Дошкільний вік - важливий етап у розвитку екологічного виховання особистості. У цьому віці дитина починає виокремлювати себе з довкілля, розвивається емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього середовища, формуються основи морально-екологічних позицій особистості. Екологічна освіта стала невід’ємною частиною дошкільної педагогіки. Завдання кожного педагога - оволодіти методикою екологічної освіти, прийомами і засобами формування у дошкільнят моральних почуттів і громадянської відповідальності за збереження життя Землі. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати організаційнопедагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження - екологічне виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що матеріали, представлені в роботі, можуть бути використані студентами, що навчаються за напрямком підготовки «дошкільна освіта», педагогами закладів дошкільної освіти, вихователями тощо. У магістерській роботі виконано такі завдання дослідження: 1) охарактеризовано екологічну освіту як важливий напрям освітньої діяльності в дошкіллі; 2) здійснено аналіз ключових для дослідження понять: екологічна освіта, екологічна свідомість, екологічна культура дітей старшого дошкільного віку; 3) виокремлено особливості формування сенсорно-екологічних уявлень дошкільників; 4) конкретизовано педагогічні та психологічні умови екологічного виховання дошкільників; 5) розкрито особливості використання експериментальної діяльності як засобу розвитку екологічного виховання дошкільників; 6) охарактеризовано специфіку формування екологічної культури через використання народних казок; 5 7) проаналізовано особливості екологічного виховання дошкільників через залучення до дослідницької діяльності Експериментальна база дослідження - Арцизький заклад дошкільної освіти ясла-садок №5 «Росинка» Арцизької міської ради. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject екологічна свідомість uk_UA
dc.subject екологічна культура дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.subject екологічне виховання дошкільників uk_UA
dc.subject ecological education uk_UA
dc.subject ecological consciousness uk_UA
dc.subject ecological culture of older preschool children uk_UA
dc.subject ecological education of preschoolers uk_UA
dc.title Організаційно-педагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Organizational and pedagogical conditions of environmental education of older preschool children uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу