Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стойкова, В. П.
dc.contributor.author Кічук, Н. В.
dc.contributor.author Лєсіна, Т. М.
dc.contributor.author Кічук, А. В.
dc.contributor.author Іванова, Д. Г.
dc.contributor.author Звєкова, В. К.
dc.contributor.author Шевчук, А. С.
dc.contributor.author Бухнієва, О. А.
dc.contributor.author Сараєва, І. В.
dc.contributor.author Сич, Ю. І.
dc.contributor.author Звєкова, С. М.
dc.date.accessioned 2024-06-04T12:39:28Z
dc.date.available 2024-06-04T12:39:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна, А. В. Кічук, Д. Г. Іванова, В. К. Звєкова, А. С. Шевчук, О. А. Бухнієва, І. В. Сараєва, Ю. І. Сич, С. М. Звєкова. – Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2023. – 208 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2071
dc.description.abstract Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)». Головною метою проєкту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психологопедагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром. У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі. Проєкт «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)» виконується Благодійним фондом «Агенція розвитку та інвестицій південного регіону» у партнерстві з ChildFund Deutschland (Німеччина) за фінансової підтримки BadenWürttemberg Stiftung у рамках програми фінансування Perspektive Donau. Партнером проєкту в Україні є Ізмаїльський державний гуманітарний університет. 6 ChildFund Deutschland e. V. – це організація із захисту дітей, яка працює над покращенням майбутніх можливостей потребуючих допомоги дітей, їхніх сімей та всього оточення в міжнародному масштабі з 1978 року. Організація ініціює та підтримує проєкти співробітництва в галузі розвитку, тимчасову та гуманітарну допомогу в понад 30 країнах. ChildFund Deutschland e.V. є членом ChildFund Alliance, міжнародної мережі з 11 організацій захисту дітей, а також Асоціації німецьких неурядових організацій розвитку та гуманітарної допомоги (VENRO). Починаючи з 1995 року, Німецький Центральний Інститут Соціальних Питань (DZI) безперервно нагороджує організацію захисту дітей Знаком пожертвувань. Проєкти допомоги та розвитку ChildFund Deutschland e.V. в основному фінансуються за рахунок приватних пожертвувань та спонсорства. Проте серед спонсорів також є державні донори, такі як Міністерство закордонних справ Німеччини, Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини чи ЄС, а також німецькі та європейські фонди. Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково відображає позицію ChildFund Deutschland (Німеччина) та Baden-Württemberg Stiftung. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2023 uk_UA
dc.title Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу