Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та
початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту
«Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми
потребами: організація реабілітаційного центру ...
Методичний посібник «Особлива дитина. Готовність
дитини до шкільного навчання: поради педагогам,
батькам» підготований до друку в рамках проєкту
«Створення навчального центру інклюзивної освіти в
Ізмаїльському ...
Посібник містить науково-методичні орієнтири «Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими потребами м. Ізмаїл Одеська область», як системоутворювального чинника інклюзивної освіти та запропоновані в посібнику ...
Захарченко, В. І.; Метіль, Т. К.(Одеса, Ізмаїл : Фенікс, 2020., 2020)
У посібнику розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності
підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі,
висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, ...
Метіль, Т.К.; Коваль, В. В.; Соловйова, О.М.(2025)
Методичний посібник присвячено дослідженню різноманітних проблем
обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків в підприємницькій діяльності,
насамперед для підприємств, які постійно знаходяться у динамічному ...
Баштовенко, Оксана Анатоліївна; Атмажов, Іван Дмитрович(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Навчальний посібник розкриває характеристику термінальних станів що становлять загрозу для життя людини та виникають при патологічних станах та захворюваннях. Зібраний матеріал є практично орієнтованим до надання невідкладної ...
Рощін, Ігор Геннадійович; Баштовенко, Оксана Анатоліївна(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
ПЕРЕДМОВА
Сучасне реформування системи вищої школи в Україні, численні зміни, що відбуваються в галузі фізичної культури та спорту виразно окреслюють проблему підготовки професійних кадрів. Курс “Теорія та методика дитячого ...
Чжао Дзюнькай(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Методичні рекомендації присвячені художньо-естетичному вихованню
особистості засобами мистецтва, як складному і довготривалому процесу,
що сприяє її соціалізації і розвитку духовності. Пропоновані Методичні
рекомендації ...
Лю Шучан(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Методичні рекомендації присвячені справі стратегічного
спрямування – формуванню та розвитку патріотизму в учнів молодших
класів на уроках музичного мистецтва в загальноосвітній школі КНР з
врахуванням досвіду ...
У посібнику описаний іменник як частина мови із застосуванням інноваційного підходу до дескрипції морфологічного рівня граматики, який визнає основною спостережуваною граматичною одиницею не слово, а словоформу як складник ...
Методичний посібник містить рекомендації та поради щодо оптимізації
процесу навчання історії. Презентуються наукові розробки контраверсійних
питань, практичні настанови відносно реалізації дієвих методів та впровадженн ...
Бухнієва, О. А.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Урок музичного мистецтва – основна форма організації музичного виховання в школі. Урок музики – це постійне творче спілкування між музикою, вчителем і дітьми, між композитором, виконавцем і слухачем. Щоб виховувати, необхідно ...
Бухнієва, О. А.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Музична педагогіка є невід’ємною компонентою музичного мистецтва як складної комплексної системи. Музично-педагогічна наука як одна з основоположних галузей музикології та дослідницький напрям функціонує та розвивається у ...
Бухнієва, О. А.; Сироткіна, Ж. Є.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Особистісно-орієнтована парадигма професійної освіти актуалізує потребу визначення власної траєкторії навчання здобувача вищої освіти за обраним фахом, а відтак – зростання ролі наукового знання як особистісного його ...