Методичний посібник містить рекомендації та поради щодо оптимізації
процесу навчання історії. Презентуються наукові розробки контраверсійних
питань, практичні настанови відносно реалізації дієвих методів та впровадженн ...
Бухнієва, О. А.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Урок музичного мистецтва – основна форма організації музичного виховання в школі. Урок музики – це постійне творче спілкування між музикою, вчителем і дітьми, між композитором, виконавцем і слухачем. Щоб виховувати, необхідно ...
Бухнієва, О. А.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Музична педагогіка є невід’ємною компонентою музичного мистецтва як складної комплексної системи. Музично-педагогічна наука як одна з основоположних галузей музикології та дослідницький напрям функціонує та розвивається у ...
Бухнієва, О. А.; Сироткіна, Ж. Є.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024, 2024)
Особистісно-орієнтована парадигма професійної освіти актуалізує потребу визначення власної траєкторії навчання здобувача вищої освіти за обраним фахом, а відтак – зростання ролі наукового знання як особистісного його ...
Стойкова, В. П.; Кічук, Н. В.; Лєсіна, Т. М.; Кічук, А. В.; Іванова, Д. Г.; Звєкова, В. К.; Шевчук, А. С.; Бухнієва, О. А.; Сараєва, І. В.; Сич, Ю. І.; Звєкова, С. М.(Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2023, 2023)
Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному ...
Методичний посібник «Підвищуємо індекс інклюзії: методичні
ресурси компетентністного підходу» підготований до друку в рамках проєкту «Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими освітніми потребами м. Ізмаїл ...
Методичний посібник «Рухова активність –
необхідна умова розвитку дітей в інклюзивному
середовищі» підготований до друку в рамках проєкту
«Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми
потребами: організація ...
Навчально-методичний посібник створено з метою формування у майбутніх фахівців професійної компетентності у процесі вивчення «Основ теорії та методики логодидактики». Він включає 6 семінарських занять та 8 додатків. Зміст ...
Методичні рекомендації складено відповідно освітньо-професійної
програми 014.13 Середня освіта: музичне мистецтво підготовки студентів
освітнього ступеня бакалавр спеціальності 014.13 Середня освіта. Музичне
мистецтво ...
Методичні рекомендації складено відповідно до освітньо-
професійної програми 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво)
підготовки студентів освітнього ступеня бакалавр спеціальності
014.13 Середня освіта. Музичне ...
У навчально-методичному посібнику представлено матеріали теоретико-прикладного дослідження проблеми педагогіки формування творчого потенціалу магістрів (на матеріалі технологічній освіті). Систематизовано наукові здобутки ...
Робота складається з трьох частин: в першій розглядаються теоретичні положення орґанізації й проведення музично-педагогічної практики в умовах Нової української школи загальної середньої освіти в системі університетської ...
Програма курсів підготовки гувернерів-вихователів складена на основі базового освітнього рівня претендентів.
Основна мета курсів полягає у формуванні у слухачів готовності до роботи гувернерами-вихователями в сім’ї, що ...
Попереджувально-корекційна робота полягає з одного боку у
запобіганні неусіпішності, а з іншого у її корекції на основі діагно-
стики причин утруднень. Досягнути цього можна на основі реалізації індивідуального ...
У методичних рекомендаціях розкриваються особливості попереджу-
вально-корекційної роботи з молодшими школярами, її сутність та мето
дика. Пропонуються методичні прийоми попереджувально-корекційної
діяльності з ...
У посібнику пропонується вдосконалена система практик для студентів, які
навчаються за спеціальністю «Економіка підприємства». Методичні рекомен-
дації, наведені у посібнику, мають сприяти якісному проходженню ...