Короткий опис (реферат):
Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та
початкової освіти» підготований до друку в рамках проєкту
«Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми
потребами: організація реабілітаційного центру при
педагогічному факультеті Ізмаїльського державного
гуманітарного університету (Одеська область, Україна)».
Головною метою проєкту є надання дітям з особливими
освітніми потребами півдня Одеської області можливості
всебічного розвитку та активного соціального життя і
інтеграції до суспільства через створення Центру
комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі
педагогічного факультету Ізмаїльського державного
гуманітарного університету. Функціями Центру є
проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної,
психологічної, психолого-педагогічної реабілітації;
проведення комплексної онлайн та офлайн психологопедагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми
потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та
забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом;
підготовка батьків або законних представників осіб до
продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза
Центром.
У цьому посібнику представлені науково-методичні
орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти,
методичні рекомендації педагогічним працівникам,
фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо
супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
в інклюзивному середовищі