Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Методичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бухнієва, О. А.
dc.contributor.author Сироткіна, Ж. Є.
dc.date.accessioned 2024-06-05T11:32:10Z
dc.date.available 2024-06-05T11:32:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Методичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр» / Укладачі : О. А. Бухнієва, Ж. Є. Сироткіна. – Ізмаїл: ІДГУ, 2024. – 38 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2072
dc.description.abstract Особистісно-орієнтована парадигма професійної освіти актуалізує потребу визначення власної траєкторії навчання здобувача вищої освіти за обраним фахом, а відтак – зростання ролі наукового знання як особистісного його надбання. У її основі закладені прагнення до творчої самореалізації, духовно-інтелектуального самовдосконалення. У цьому зв’язку особливої ваги набуває той тип навчальної роботи, який передбачає залучення майбутніх педагогів до науково-дослідницької діяльності впродовж всього періоду навчання у закладі вищої освіти. Мета наукової роботи передбачає набуття студентами функціональних навичок дослідження як універсального способу освоєння дійсності, розвиток здібності до дослідницького типу мислення, опанування технологій та умінь творчого підходу до дослідження, активізацію особистісної позиції в освітньому процесі на основі здобуття суб’єктивно нових знань. Завдання науково-дослідної роботи здобувачів полягає у розвитку в них умінь пошукової, дослідницької діяльності, творчого підходу до вирішення актуальних проблем в мистецькій освітній галузі, формуванні вмінь застосовування методів наукових досліджень у процесі педагогічної практики. Курсова робота з «Теорії і методики музичної освіти» – це передбачена навчальним планом письмова робота з проблематики вказаного курсу, що є певним етапом підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, формою контролю його знань і має спрямований дослідницький характер. Вона враховує набутий здобувачами досвід у процесі роботи над анотаціями, рефератами, дослідженнями періоду навчання у бакалавраті, базується на опануванні знань з «Методології та організації педагогічних досліджень вчителя музичного мистецтва», «Теорії і методики музичної освіти», «Практикума з інтегрованого курсу "Мистецтво"», з курсів «Сучасні педагогічні та інноваційні технології в музичному мистецтві» та ряду спеціальних дисциплін професійної підготовки. Завдання методичних рекомендацій: Ø висвітлити питання організації науково педагогічного дослідження; Ø охарактеризувати структуру, зміст, категоріальний апарат та етапи виконання курсової роботи; Ø окреслити етапи виконання курсового дослідження; Ø визначити вимоги до оформлення курсових робіт; Ø надати зразки оформлення окремих структурних компонентів курсової роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ізмаїл, 2024 uk_UA
dc.title Методичні рекомендації до написання курсових робіт з теорії і методики музичної освіти для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) ОС «Магістр» uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу