Короткий опис (реферат):
У статті піднімається питання про істотні зміни характеру сучасної освіти, які все більш
орієнтують його на вільний розвиток особистості, на творчу ініціативу, самостійність,
конкурентоспроможність, мобільність майбутнього фахівця. В якості результату освіти в сукупності
мотиваційно-ціннісних, когнітивних складових виступають поняття компетенція і компетентність. Виділено
три етапи становлення компетентнісного підходу в освіті, подано їх змістовну характеристику. Особливої
уваги надано структурі професійної компетентності вчителя, конкретизовано чотири її блоки; визначено
п’ять ключових компетенцій.
Суть розробки, основні результати:
The article raises the question about significant changes in the nature of modern education, where the concepts
competence and competency appear as the result of education. It is highlighted that key competences play the role of
indicators defining adequate manifestation of human social life in contemporary society.