Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мица, Ольга | |
dc.contributor.author | Mytsa, Olga | |
dc.date.accessioned | 2024-09-23T08:01:41Z | |
dc.date.available | 2024-09-23T08:01:41Z | |
dc.date.issued | 2023-01-23 | |
dc.identifier.citation | Мица О. Лексико-семантичний аналіз розмовної лексики соціальних мереж : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 014 Середня освіта. Предметної спеціальності: 014.021 Англійська мова і література, освітньої програми: Середня освіта: англійська мова і література / Кер. : канд. філ. н., доц. Вдовенко Т. О. – Ізмаїл, 2023. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2170 | |
dc.description | Annotation The topic of this research is "Lexico-semantic analysis of spoken vocabulary of social networks". The relevance of this study is due to the fact that despite the seeming abundance of literature that examines Internet communication, the range of scientific works that examine it from the point of view of semantics and the use of social networks for methodological purposes is limited. The purpose of the proposed work is to research the identification and analysis of the lexical-semantic level of the modern English language on the material of the language of social networks and its feasibility for use in English lessons in high school. The analysis of scientific works dedicated to the study of the topic of the qualification work allowed us to establish the basic features of slang in the social network: 1) most expressions and words relate to user interaction; 2) almost all statements are directly related to social networks and are their derivative product; 3) the main task of the Internet vocabulary, like any other youth vocabulary, is to shorten the text and replace neutral vocabulary with more specific synonyms that have a bright emotional color, or to create completely new lexical units. The Internet space with numerous interactive services is a place for the creation of concepts that, out of context, require explanation due to their close integration with certain forms of activity in social networks. Based on the formation of expressions of social networks, the actual lexicon of networks was divided according to the method of formation and the sphere of use of these language units, highlighted the most used ones, among them are metaphors, abbreviations, onomatopoeia, exclamations, and eratives. The following criteria for the classification of new words in the English language were selected, namely: "usefulness" of a neologism, "lightness" of a neologism, the status of "descendants". On the basis of comments and publications in social networks, such as: "Twitter", "Instagram" and "Youtube", the lexical and semantic features of the Internet vocabulary were analyzed. Thus, during the analysis of 186 examples, it was found that when writing messages at the lexical level, abbreviations are used more often – 84%. In the language of modern English-speaking social networks, obscene vocabulary (6%), colloquialisms (4%), slang (4%) and neologisms (2%) are used. The most relevant semantic groups were highlighted, the components of which describe everyday life, namely: love, leisure, detection of emotions, evaluation and reaction to the situation, etc. The following main functions of colloquial vocabulary were highlighted, which are most often represented by the use of vulgarisms: expressive function, nominative function, cognitive and time-saving function performed by shortening phrases of expressions from the literary language, were distinguished. The necessity of using and teaching modern vocabulary in English language lessons has been researched and substantiated, a set of exercises and tasks for students using the vocabulary of social networks has been developed, and their implementation in practice. It is the use of slang and the introduction of the use of social networks for methodological purposes in English language classes that allows for the comprehensive development of students, improves their language and speech skills, and makes it possible to create an individual educational trajectory, taking into account the needs and interests of high school students. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used literature and appendix. The list of used literature includes 57 sources of theoretical and reference literature. The total volume of work is 82 pages. | uk_UA |
dc.description.abstract | АНОТАЦІЯ Темою наукового дослідження є «Лексико-семантичний аналіз розмовної лексики соціальних мереж». Актуальність даного дослідження обумовлена тим, що незважаючи на уявний достаток літератури, яка досліджує інтернет-комунікацію, асортимент наукових праць, що досліджують її з погляду семантики та використанню лексики соціальних мереж у методичних цілях, виявляється обмеженим. Метою запропонованої роботи є дослідження лексико-семантичного рівню сучасної англійської мови на матеріалі мови соціальних мереж та її доцільність використання на уроках англійської мови у старшій школі. Аналіз наукових робіт присвячених вивченню теми кваліфікаційної роботи, дозволив встановити базові риси розмовної лексики у соціальній мережі: 1) більшість виразів і слів стосується взаємодії користувачів; 2) майже всі висловлювання безпосередньо відносяться до соціальних мереж та є їх похідним продуктом; 3) головне завдання інтернет-лексики, як і будь-якої іншої молодіжної лексики, – це скорочення тексту та заміна нейтральної лексики більш специфічними синонімами, що мають яскраве емоційне забарвлення, або створення абсолютно нових лексичних одиниць. Інтернет-простір з численними інтерактивними сервісами є місцем створення понять, які поза контекстом вимагають пояснення через їх тісну інтеграцію з певними формами активності в соціальних мережах. Ґрунтуючись на утворенні виразів соціальних мереж, актуальна лексика була розділена за способом утворення та за сферою вживання цих мовних одиниць, було виділено найбільш вживані, серед них – це метафори, скорочення, звуконаслідування, вигуки, еративи. Було виділено такі критерії класифікації нових слів у англійській мові, а саме: «корисність» неологізму, «легкість» неологізму, статус «нащадок». На основі коментарів та публікацій у соціальних мережах, таких як: «Твіттер», «Інстаграм» і «Ютюб» було проаналізовано лексичні та семантичні особливості інтернет лексики. При аналізі було виявлено 186 прикладів, що під час написання повідомлень на лексичному рівні частіше використовують абревіацію – 84%. Крім того, у мові сучасних англомовних соціальних мереж часто зустрічається обсцесна лексика (6%), просторіччя (4%), сленг (4%) та неологізми (2%). Було висвітлено найбільш актуальні семантичні групи, складові яких описують повсякденне життя, а саме: кохання, дозвілля, виявлення емоцій, оцінка та реакція на ситуацію. Було виділено такі основні функції розмовної лексики, які найчастіше репрезентується використанням вульгаризмів: експресивна функція; номінативна функція; когнітивна та функція економії часу, що виконується за рахунок скорочення фраз виразів з літературної мови; Досліджено та обґрунтувано необхідність використання та вичення сучасної лексики на уроках англійської мови, розроблено комплекс вправ та завдань для учнів із застосуванням лексики соціальних мереж, впровадження їх на практиці. Саме використання сучасної лексики соціальних мереж та її використання у методичних цілях на уроках англійської мови дозволяє забезпечити всебічний розвиток учнів, удосконалити їхні мовні та мовленнєві навички та дає змогу створити індивідуальну освітню траєкторію, враховуючи потреби та інтереси старшокласників. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Список використаної літератури охоплює 57 джерел теоретичної та довідкової літератури. Загальний обсяг роботи 82 сторінки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інтернет-комунікація | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | розмовна лексика | uk_UA |
dc.subject | семантичні групи | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | internet communication | uk_UA |
dc.subject | vocabulary | uk_UA |
dc.subject | colloquial vocabulary | uk_UA |
dc.subject | semantic groups | uk_UA |
dc.subject | social networks | uk_UA |
dc.title | Лексико-семантичний аналіз розмовної лексики соціальних мереж | uk_UA |
dc.title.alternative | Lexico-semantic analysis of spoken vocabulary of social networks | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |