Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Творче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ситнікова, Ольга Володимирівна
dc.contributor.author Sytnikova, Olha Volodymyrivna
dc.date.accessioned 2024-11-25T10:39:09Z
dc.date.available 2024-11-25T10:39:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ситнікова О. В. Творче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів / О. В. Ситнікова // Наукові інновації та передові технології. (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). – № 5(33). – 2024. – С. 1298-1306. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2190
dc.description Abstract. The article elucidates different scientific approaches to defining the concept of «readiness for intercultural interaction» as well as «creative environment». The readiness of bachelors of philology for intercultural interaction in professional activity reflects humanistic values, the ability to cooperate, effective communication, exchange of information about cultural heritage, knowledge about one's own culture and the culture of the peoples of the world, and the application of this knowledge in professional activity. The effectiveness of mastering this readiness among students is determined by the extent to which they are involved in a creative environment, in the context of which the production of ideas about the methods of mastering and spreading knowledge about the cultures of different peoples is expected. An effective method of forming readiness for intercultural interaction in the creative environment is the independent work of students using works of world literature, musical art, cinematography, artistic creativity, sculpture, architecture in classes of basic and selective educational components. Research activity of students is also an important method in a creative environment. Through scientific and creative centers, it makes sense to organize scientific research on the problems of linguistics, literature, translation, and methods of teaching foreign languages, which helps to master the readiness for intercultural interaction and expands professional erudition, to form research competence, creativity, critical thinking. It is expedient to implement project activities for the study of the cultural development of different peoples of the world, their traditions, norms and peculiarities of communication in various spheres, generation of interesting projects for the dissemination of the received information in society. It also makes sense to form centers of intercultural cooperation to provide advice to those students who came to study under academic mobility programs, orienting them in the specifics of social interaction among different peoples. uk_UA
dc.description.abstract Анотація. У статті розглядаються різні наукові підходи до визначення поняття «готовність до міжкультурної взаємодії», а також «творче середовище». Готовність саме бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії в професійній діяльності відображає гуманістичні цінності, здатність до співпраці, ефективного спілкування, обміну інформацією про культурну спадщину, знання про власну культуру та культуру народів світу, застосування цих знань у професійній діяльності. Ефективність оволодіння цієї готовністю у студентів визначається тим, наскільки вони залучені в творче середовище, в контексті якого передбачається продукування ідей про методи оволодіння та розповсюдження в суспільстві знань щодо культур різних народів. Ефективним методом формування готовності до міжкультурної взаємодії в творчому середовищі закладів освіти є самостійна робота здобувачів вищої освіти з використання творів світової літератури, музичного мистецтва, кінематографу, художньої творчості, скульптури, архітектури на заняттях з основних та вибіркових освітніх компонентів. Важливим методом у творчому середовищі є й дослідницька діяльність студентів. Через науково-творчі центри має сенс організовувати науковий пошук з проблем лінгвістики, літератури, перекладу, методики викладання іноземних мов, що допомагає оволодівати готовністю до міжкультурної взаємодії та розширює професійну ерудицію, формувати дослідницьку компетентність, креативність, критичне, аналітичне мислення, здатність до рефлексії. Є доцільним упроваджувати проєктну діяльність з вивчення культурного доробку різних народів світу, їхніх традицій, норм та особливостей спілкування в різних сферах (побутовій, соціальній, професійній), генерації цікавих проєктів з розповсюдження отриманої інформації в суспільстві. Має сенс також утворювати центри міжкультурної співпраці з надання консультацій тим студентам, які приїхали в нашу країну на навчання, або тим, хто відправляється в інші країни за програмами академічної мобільності, орієнтуючи їх у специфіці комунікації та соціальної взаємодії у різних народів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject творчий uk_UA
dc.subject середовище uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject міжкультурний uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject бакалавр uk_UA
dc.subject філологія uk_UA
dc.subject науковий uk_UA
dc.subject підхід uk_UA
dc.subject creative uk_UA
dc.subject environment uk_UA
dc.subject readiness uk_UA
dc.subject intercultural uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.subject bachelor uk_UA
dc.subject philology uk_UA
dc.subject scientific uk_UA
dc.subject approach uk_UA
dc.title Творче середовище з формування готовності майбутніх бакалаврів філології до міжкультурної взаємодії: аналіз наукових підходів uk_UA
dc.title.alternative A creative environment for forming the readiness of future bachelors of philology for intercultural interaction: analysis of scientific approaches uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу