Короткий опис (реферат):
Орловської Ольги Василівни
Кваліфікаційна робота спрямована на теоретичне, методологічне та практичне обґрунтування особливостей розвитку ігрових технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення. На теоретичному рівні з’ясована сутність поняття «ігрові технології», її зміст та кваліфікація; охарактеризовані порушення мовлення у дітей молодшого шкільного віку; визначена роль комплексної оцінки мовленнєвого розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі.
На методологічному рівні дослідження описані мовленнєві ігри та їх роль у логопедичній роботі з молодшими школярами з загальним недорозвиненням мовлення; вивчена методика діагностики мовлення дітей молодшого шкільного віку та аналіз її результатів (констатувальний етап експерименту).
На практичному рівні кваліфікаційної роботи інтегрована система логопедичної роботи з розвитку мовлення молодших школярів з ЗНМ засобами ігрових технологій; обґрунтована динаміка розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (контрольний етап дослідження).
Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is aimed at theoretical, methodological and practical justification of the peculiarities of the development of Game technologies in working with children with speech disorders. At the theoretical level, the essence of the concept of «Game technologies», its content and qualification are clarified; speech disorders in primary school children are characterized; the role of a comprehensive assessment of a child's speech development in an inclusive Resource Center is determined.
At the methodological level of the study, speech games and their role in speech therapy work with younger schoolchildren with General speech underdevelopment are described; the method of speech diagnostics of primary school children and analysis of its results (ascertaining stage of the experiment) are studied.
At the practical level of qualification work, the system of speech therapy work on speech development of Primary School students with OND by means of Game Technologies is integrated; the dynamics of speech development in primary school children with General speech underdevelopment is justified (control stage of the study).
Thus, all the above tasks were completed, and the research goal was successfully achieved.