Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Розвиток ігрових технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орловська, Ольга Василівна
dc.contributor.author Orlovska, Olha
dc.date.accessioned 2024-12-27T09:05:20Z
dc.date.available 2024-12-27T09:05:20Z
dc.date.issued 2024-12-26
dc.identifier.citation Орловська О. В. Розвиток ігрових технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : канд. пед. н., проф. Рашидов С. Ф. – Ізмаїл, 2024. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2206
dc.description The qualification work is aimed at theoretical, methodological and practical justification of the peculiarities of the development of Game technologies in working with children with speech disorders. At the theoretical level, the essence of the concept of «Game technologies», its content and qualification are clarified; speech disorders in primary school children are characterized; the role of a comprehensive assessment of a child's speech development in an inclusive Resource Center is determined. At the methodological level of the study, speech games and their role in speech therapy work with younger schoolchildren with General speech underdevelopment are described; the method of speech diagnostics of primary school children and analysis of its results (ascertaining stage of the experiment) are studied. At the practical level of qualification work, the system of speech therapy work on speech development of Primary School students with OND by means of Game Technologies is integrated; the dynamics of speech development in primary school children with General speech underdevelopment is justified (control stage of the study). Thus, all the above tasks were completed, and the research goal was successfully achieved. uk_UA
dc.description.abstract Орловської Ольги Василівни Кваліфікаційна робота спрямована на теоретичне, методологічне та практичне обґрунтування особливостей розвитку ігрових технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення. На теоретичному рівні з’ясована сутність поняття «ігрові технології», її зміст та кваліфікація; охарактеризовані порушення мовлення у дітей молодшого шкільного віку; визначена роль комплексної оцінки мовленнєвого розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі. На методологічному рівні дослідження описані мовленнєві ігри та їх роль у логопедичній роботі з молодшими школярами з загальним недорозвиненням мовлення; вивчена методика діагностики мовлення дітей молодшого шкільного віку та аналіз її результатів (констатувальний етап експерименту). На практичному рівні кваліфікаційної роботи інтегрована система логопедичної роботи з розвитку мовлення молодших школярів з ЗНМ засобами ігрових технологій; обґрунтована динаміка розвитку мовлення у дітей молодшого шкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення (контрольний етап дослідження). Таким чином, всі вищенаведені завдання були виконані, мета дослідження була успішно досягнута. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject ігрові технології, діти з ООП uk_UA
dc.subject порушення мовлення uk_UA
dc.subject мовленнєві ігри uk_UA
dc.subject логопедична робота uk_UA
dc.subject інноваційні ігрові технології uk_UA
dc.subject game technologies uk_UA
dc.subject children with disabilities uk_UA
dc.subject speech disorders uk_UA
dc.subject speech games uk_UA
dc.subject speech therapy work uk_UA
dc.subject innovative game technologies uk_UA
dc.title Розвиток ігрових технологій у роботі з дітьми з порушеннями мовлення uk_UA
dc.title.alternative Development of game technologies in working with children with speech disorders uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу