Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепой, О.І.
dc.contributor.author Chepoi, O.
dc.date.accessioned 2024-12-27T09:14:51Z
dc.date.available 2024-12-27T09:14:51Z
dc.date.issued 2024-12-26
dc.identifier.citation Чепой О.І. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання молодших школярів : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : канд. пед. н., в. о. доц. Сич Ю. І. – Ізмаїл, 2024. – 112 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2207
dc.description ANNOTATION Chepoi O. «Gamification as a means of increasing the effectiveness of teaching of younger schoolchildren». Qualification work for obtaining the degree of “master” in the specialty 013 Primary education. Educational program: “Primary education. Inclusive education”. Izmail State University of Humanities. Izmail, 2024. The master's thesis is devoted to the study of the influence of gamification on improving the motivation and success of primary school students. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the features of gamification as a means of increasing the effectiveness of teaching of younger schoolchildren. The object of the study is primary school students and their educational activities in the context of using gamification elements, and the subject is the process of introducing gamification into the educational process of primary school. The materials of the study are theoretical and practical aspects of using gamification in schools. Research methods include: analysis of literary sources, surveys and interviews, experiment, observation, statistical analysis. The paper examines the theoretical foundations of gamification, its importance in the modern educational process and the advantages of using game elements to increase the effectiveness of learning. The first section reviews scientific approaches to gamification in education, identifies key aspects and principles of its application in primary school. The second section describes the didactic and methodological features of the application of gamification in the educational process. The third section describes the methodology of the experimental study, which was conducted among 3rd grade students and a detailed analysis of the applied gamified tasks for teaching the Ukrainian language, as well as a direct analysis of 6 the experimental results, which confirmed the increase in motivation, interest and success of students. The result of the study was confirmation of the effectiveness of the application of gamification in the educational process of primary school. Comparative analysis showed that students who participated in gamified classes demonstrated higher results in the subject, greater interest in learning and increased motivation to complete tasks. This indicates the significant potential of gamification as an effective tool for improving the learning outcomes of younger schoolchildren. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Чепой О.І. «Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання молодших школярів». Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістра» за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Інклюзивна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет. м. Ізмаїл, 2024. Магістерська робота присвячена дослідженню впливу гейміфікації на покращення мотивації та успішності учнів початкових класів. Мета роботи полягає в тому, щоб теоретично дослідити та обґрунтувати особливості гейміфікації як засобу підвищення ефективності навчання молодших школярів. Об’єктом дослідження є учні початкової школи та їх навчальна діяльність у контексті використання гейміфікаційних елементів, а предметом – є процес впровадження гейміфікації у навчальний процес початкової школи.. Матеріалами дослідження є теоретичні та практичні аспекти використання гейміфікації в школах. Методи дослідження включають: аналіз літературних джерел, опитування та інтерв’ювання, експеримент, спостереження, статистичний аналіз. У роботі розглядаються теоретичні основи гейміфікації, її значення в сучасному навчальному процесі та переваги використання ігрових елементів для підвищення ефективності навчання. У першому розділі здійснено огляд наукових підходів до гейміфікації в освіті, визначено ключові аспекти та принципи її застосування в початковій школі. У другому розділі описано дидактичні та методичні особливості застосування гейміфікації в освітній процес. У третьому розділі описано методику експериментального дослідження, який проводився серед учнів 3 класу і детальний аналіз застосованих гейміфікованих завдань для навчання української мови, а також 4 безпосередньо аналіз результатів експерименту, які підтвердили підвищення мотивації, зацікавленості та успішності учнів. Результатом проведеного дослідження стало підтвердження ефективності застосування гейміфікації в навчальному процесі початкової школи. Порівняльний аналіз показав, що учні, які брали участь у гейміфікованих заняттях, продемонстрували вищі результати з предмету, більшу зацікавленість у навчанні та підвищену мотивацію до виконання завдань. Це свідчить про значний потенціал гейміфікації як ефективного засобу для покращення результатів навчання молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject ігрові елементи uk_UA
dc.subject експеримент uk_UA
dc.subject gamification uk_UA
dc.subject younger schoolchildren uk_UA
dc.subject learning uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject effectiveness uk_UA
dc.subject methods uk_UA
dc.subject game elements uk_UA
dc.subject experiment uk_UA
dc.title Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання молодших школярів uk_UA
dc.title.alternative Gamification as a means of increasing the effectiveness of teaching of younger schoolchildren uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу