Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Добжанська, К.О.
dc.contributor.author Dobzhanska, К.
dc.date.accessioned 2024-12-27T09:40:58Z
dc.date.available 2024-12-27T09:40:58Z
dc.date.issued 2024-12-26
dc.identifier.citation Добжанська К.О. Педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Інклюзивна освіта / Кер. : канд. пед. н., доц. Мондич О.В. – Ізмаїл, 2024. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2209
dc.description ANNOTATION Dobzhanska К. Pedagogical conditions for ensuring the individualization of the educational environment of primary schools in the context of inclusive education. Qualification work for obtaining the educational degree of «master» in the specialty 013 Primary education. Educational program: «Primary education. Inclusive education». Izmail State University of Humanities. Izmail, 2024. The master's thesis considers the pedagogical conditions for ensuring the individualization of the educational environment of primary schools in the context of inclusive education. The work has the following structure: introduction, main part, which consists of three sections, conclusions for each section, general conclusions, list of sources used, appendices. The work is presented in text format on 85 pages. The purpose of the work is to theoretically investigate and substantiate the pedagogical conditions for ensuring the individualization of the educational environment of primary schools in the context of inclusive education. The object of the study is the individualization of the educational environment of primary schools. The subject of the study is the pedagogical conditions for ensuring the individualization of the educational environment of primary schools in the context of inclusive education. The first section summarizes the theoretical principles of the study of pedagogical conditions for ensuring individualization of the educational environment of primary schools in inclusive education, presents theoretical aspects of personalization of education of children with special educational needs. Considers improving the quality of inclusive education in the context of a pedagogical innovation cluster. The second section presents methodological aspects of studying pedagogical conditions for ensuring individualization of the educational environment of primary schools in inclusive education, characterizes a new paradigm of advanced 6 training of teachers: individualization in inclusive education. Describes the preparation of future primary school teachers for innovative activities in the field of inclusion: the possibilities of training technologies. Considers the formation of professional competence in students of a pedagogical institution of higher education for work in inclusion The third section presents practical and experimental features of the study of pedagogical conditions for ensuring individualization of the educational environment of primary schools in inclusive education. Describes the mechanisms of individualization of the educational environment in inclusion. Adaptive pedagogical tools have been developed as a means of individualizing the educational activities of students with special educational needs. The materials of the master's thesis can be used by students, teachers, educators as methodological guidelines for preparing for scientific and practical conferences dedicated to the topic of the work, etc. uk_UA
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Добжанська К.О. Педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістра» за спеціальністю 013 Початкова освіта. Освітня програма: «Початкова освіта. Інклюзивна освіта». Ізмаїльський державний гуманітарний університет. м. Ізмаїл, 2024. У магістерській роботі розглянуті педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання. Робота має таку структуру: вступ, основна частина, яка складається з трьох розділів, висновки за кожним розділом, загальні висновки, список використаних джерел, додатки. Робота представлена у текстовому форматі на 85 сторінках. Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання. Об’єкт дослідження – індивідуалізація освітнього середовища початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання. У першому розділі узагальнені теоретичні засади дослідження педагогічних умов забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання, приведені теоретичні аспекти персоналізації освіти дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто підвищення якості інклюзивної освіти в умовах педагогічного інноваційного кластера. У другому розділі приведені методичні аспекти вивчення педагогічних умов забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи 4 в умовах інклюзивного навчання, охарактеризована нова парадигма підвищення кваліфікації педагогів: індивідуалізація в інклюзивній освіті. Описана підготовка майбутніх вчителів початкових класів до інноваційної діяльності у сфері інклюзії: можливості тренінгових технологій. Розглянуто формування професійної компетентності у студентів педагогічного закладу вищої освіти для роботи в умовах інклюзії У третьому розділі приведені практико-експериментальні особливості дослідження педагогічних умов забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання. Приведені механізми індивідуалізації освітнього середовища в умовах інклюзії. Проведена розробка адаптивних педагогічних інструментів як засобу індивідуалізації освітньої діяльності учнів з особливими освітніми потребами. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані студентами, викладачами, педагогами, як методичні вказівки для підготовки до науковопрактичних конференцій присвячених темі роботи, тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject індивідуалізація uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject individualization uk_UA
dc.subject inclusion uk_UA
dc.subject primary education uk_UA
dc.subject pedagogical conditions uk_UA
dc.subject children of primary school age uk_UA
dc.title Педагогічні умови забезпечення індивідуалізації освітнього середовища початкової школи в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical conditions for ensuring the individualization of the educational environment of primary schools in the context of inclusive education uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу