Короткий опис (реферат):
Анотація
Атмажов І.Д. «Організаційно-педагогічні умови екологічної освіти
дітей дошкільного віку:ресурси співпраці ЗДО з сім’єю», 2024.
Впродовж усієї історії свого існування людська цивілізація стикається з
екологічними проблемами, проте вони не мали такого масштабу та розмаху,
як у сучасну епоху. Світовою комісією ООН з навколишнього середовища та
розвитку, воно включає комплекс заходів, націлених на задоволення
поточних потреб людини при збереженні довкілля та ресурсів, тобто без
шкоди для можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби.
На перший плані виходить екологічна освіта людини для сталого розвитку.
Кожна ідея потребує оновлення освітніх систем, оскільки одним із
інструментів реальної підготовки до життя та засвоєння світорозуміння,
заснованого на розвитку гармонійних відносин у системі «природа –
суспільство – людина», є система екологічної освіти.
Мета роботи – теоретично дослідити та обґрунтувати організаційнопедагогічні умови екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
Об’єктом дослідження є – умови екологічного виховання дітей.
Предметом дослідження – організаційно-педагогічні умови
екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
Методологічною основою кваліфікаційної роботи є аналіз спеціальної
та методичної літератури за темою дослідження, спостереження,
структурування даних, бесіда, аналіз передового педагогічного досвіту у
галузі дошкільної освіти тощо.
Практичне значення одержаних результатів визначається тим, що:
матеріали представлені в роботі можуть бути використані студентами, що
навчаються за напрямком підготовки «дошкільна освіта», педагогами
дошкільних навчальних закладів, вихователями тощо.
Суть розробки, основні результати:
Annotation
Atmazhov I.D. «Organizational and Pedagogical Conditions for
Environmental Education of Preschool Children: Resources for Cooperation
Between Preschool Institutions and Families», 2024.
Throughout the history of its existence, human civilization has faced
environmental problems. However, they have never been as vast and significant as
in the modern era. According to the UN World Commission on Environment and
Development, environmental efforts encompass a set of measures aimed at meeting
current human needs while preserving the environment and resources, ensuring
that future generations can meet their needs without harm. Environmental
education for sustainable development takes center stage. Each idea necessitates
updating educational systems, as one of the tools for real-life preparation and
fostering a worldview based on harmonious relationships in the "nature-societyhuman" system is the environmental education system.
The aim of this study is to theoretically explore and substantiate the
organizational and pedagogical conditions for environmental education of senior
preschool children. The object of the study is the conditions for environmental
education of children.
The subject of the study is the organizational and pedagogical conditions for
environmental education of senior preschool children.
The methodological basis of this qualification work includes the analysis of
specialized and methodological literature on the research topic, observation, data
structuring, interviews, and analysis of advanced pedagogical practices in the field
of preschool education.
The practical significance of the obtained results lies in the fact that the
materials presented in the work can be used by students studying in the field of
"preschool education," educators in preschool institutions, and teachers.