Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гамурар, М.М.
dc.contributor.author Hamurar, M.M.
dc.date.accessioned 2025-01-13T07:52:38Z
dc.date.available 2025-01-13T07:52:38Z
dc.date.issued 2024-12-24
dc.identifier.citation Гамурар М. М. Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня магістр спеціальності 013 Початкова освіта. Освітньої програми: Початкова освіта. Позашкільна освіта / Кер. : канд. пед. н., доц. Холостенко Ю. В. – Ізмаїл, 2024. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2228
dc.description Annotation Hamurar M.M. «Socio-pedagogical Support for Educational Process Participants in the Inclusive Environment of Primary School», 2024. Inclusive education is a complex process aimed at ensuring equal access to quality education for children with special educational needs by organizing their learning in general educational institutions. This process is based on the application of student-centered teaching methods, taking into account the individual characteristics of the educational and cognitive activities of such children. The relevance of the study lies in the fact that, although the family is the primary environment for human development, however, it should not be the sole source of influence. A child with special needs requires communication with other members of society and should not be confined to a domestic setting. The purpose of the study is to theoretically explore and substantiate the peculiarities of socio-pedagogical support for participants in the educational process within the inclusive space of primary school, based on the analysis of scientific research. The object of the study is the support of participants in the educational process. The subject of the study is the socio-pedagogical support of participants in the educational process within the inclusive space of primary school. The methodological foundation of the study comprises general scientific research methods: analysis, synthesis, and generalization of scientific sources; pedagogical observations; interviews; surveys of prospective primary education teachers; analysis and generalization of the research results. The primary research method employed is a pedagogical experiment. The study describes the organization of the process of preparing future teachers to implement inclusive education programs. It is noted that improving inclusive education is one of the key directions for the further progressive development of modern schools. uk_UA
dc.description.abstract Анотація Гамурар М.М. «Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи», 2024. Інклюзивне навчання є комплексним процесом забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Актуальність дослідження полягає у тому, що незважаючи на те, що сім’я є основним середовищем формування людини, вона не повинна бути єдиним агентом впливу, оскільки особлива дитина потребує спілкування з іншими членами суспільства і не повинна замикатися у домашньому оточенні. Мета дослідження полягає в тому, що на основі аналізу наукових досліджень теоретично дослідити та обґрунтувати особливості соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи. Об’єктом дослідження є супровід учасників освітнього процесу. Предметом дослідження постає соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є загальнонаукові методи дослідження: аналіз, синтез та узагальнення наукових джерел; педагогічні спостереження, бесіди, анкетування майбутніх учителів початкової освіти, аналіз та узагальнення результатів дослідження; провідним методом дослідження визначено педагогічний експеримент. Описана організація процесу підготовки майбутніх педагогів до реалізації програм інклюзивної освіти. Зазначили, що вдосконалення інклюзивної освіти є одним із провідних напрямів подальшого поступального розвитку сучасної школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject нклюзивна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject нклюзивний простір uk_UA
dc.subject супровід uk_UA
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject співробітництво uk_UA
dc.subject команда супроводу uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject inclusive learning uk_UA
dc.subject inclusive space uk_UA
dc.subject support uk_UA
dc.subject sociopedagogical support uk_UA
dc.subject collaboration uk_UA
dc.subject support team uk_UA
dc.title Соціально-педагогічний супровід учасників освітнього процесу в інклюзивному просторі початкової школи uk_UA
dc.title.alternative Socio-pedagogical Support for Educational Process Participants in the Inclusive Environment of Primary School uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу