Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захарченко, В. І.
dc.contributor.author Метіль, Т. К.
dc.date.accessioned 2025-02-04T10:08:10Z
dc.date.available 2025-02-04T10:08:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Захарченко В. І. Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посібник для студ. ун-в. / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль ; ОНПУ, ІДГУ. – Одеса, Ізмаїл : Фенікс, 2020. – 232 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2304
dc.description.abstract У посібнику розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни. Призначено для здобувачів-бакалаврів напряму «туризм», а також менеджерів туристичних фірм. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Одеса, Ізмаїл : Фенікс, 2020. uk_UA
dc.title Маркетинг у туристичній діяльності uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу