Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Соціально-педагогічні умови профілактики комп’ютерної залежності підлітків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Симушина, Зінаїда Юріївна
dc.contributor.author Simushina, Zinaida
dc.date.accessioned 2025-07-01T09:58:34Z
dc.date.available 2025-07-01T09:58:34Z
dc.date.issued 2025-06-25
dc.identifier.citation Симушина З. Ю. Соціально-педагогічні умови профілактики комп’ютерної залежності підлітків : Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота. Освітньої програми : Соціальна робота. Соціальна педагогіка / Кер. : канд. пед. н., доц. Рубан А. К. – Ізмаїл, 2025. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2353
dc.description Annotation of the qualification work «Social and educational conditions for the prevention of computer addiction among adolescents» Simushina Zinaida This paper examines the social and educational conditions for the prevention of computer (internet) addiction among adolescents in the modern information society. The emphasis is placed on systematising the factors that cause addictive behaviour and developing a set of preventive measures aimed at developing emotional intelligence, self-regulation and a critical attitude towards the digital space. It has been found that excessive use of computer technologies negatively affects the cognitive, emotional and social spheres of adolescents. The aim of the study is to substantiate, develop and implement a set of measures to prevent Internet addiction in adolescents. The object of the study is the social development of adolescents in the information society. The subject of the study is a set of measures to prevent Internet addiction in adolescents. The empirical study allowed us to identify the psycho-emotional characteristics of Internet-addicted adolescents and test the effectiveness of the implemented socio-pedagogical strategies. The proposed set of measures demonstrated positive dynamics in overcoming the manifestations of Internet addiction and strengthening the personal potential of schoolchildren. The work has scientific and practical value for specialists in the educational, psychological and social spheres. uk_UA
dc.description.abstract Анотація до кваліфікаційної роботи «Соціально-педагогічні умови профілактики комп’ютерної залежності підлітків» Симушиної Зінаїди Юріївни У роботі досліджено соціально-педагогічні умови профілактики комп’ютерної (інтернет-) залежності підлітків в умовах сучасного інформаційного суспільства. Акцент зроблено на систематизації чинників, що зумовлюють залежну поведінку, та розробці комплексу профілактичних заходів, спрямованих на розвиток емоційного інтелекту, саморегуляції й критичного ставлення до цифрового простору. Виявлено, що надмірне користування комп’ютерними технологіями негативно впливає на когнітивну, емоційну та соціальну сфери підлітка. Мета дослідження: обґрунтування, розробка та впровадження комплексу засобів профілактики інтернет-залежності у підлітків. Об’єкт дослідження: соціальний розвиток підлітка в інформаційному суспільстві. Предмет дослідження: комплекс засобів профілактики інтернет-залежності підлітків. Проведене емпіричне дослідження дозволило визначити психоемоційні характеристики інтернет-залежних підлітків і протестувати ефективність впроваджених соціально-педагогічних стратегій. Запропонований комплекс заходів продемонстрував позитивну динаміку в подоланні проявів інтернет-залежності та зміцненні особистісного потенціалу школярів. Робота має наукову й практичну цінність для фахівців освітньої, психологічної та соціальної сфер uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject комп’ютерна залежність uk_UA
dc.subject інтернет-залежність uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject цифрове середовище uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови uk_UA
dc.subject емоційний інтелект uk_UA
dc.subject саморегуляція uk_UA
dc.subject цифрова грамотність uk_UA
dc.subject computer addiction uk_UA
dc.subject Internet addiction uk_UA
dc.subject adolescents uk_UA
dc.subject digital environment uk_UA
dc.subject prevention uk_UA
dc.subject socio-pedagogical conditions uk_UA
dc.subject emotional intelligence uk_UA
dc.subject self-regulation uk_UA
dc.subject digital literacy uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні умови профілактики комп’ютерної залежності підлітків uk_UA
dc.title.alternative Social and educational conditions for the prevention of computer addiction among adolescents uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу