Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Методичні основи формування іміджу педагога в параметрах результативно-цільової домінанти компетентнісного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Н.В.
dc.contributor.author Kichuk, N.V.
dc.date.accessioned 2018-04-23T09:23:39Z
dc.date.available 2018-04-23T09:23:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кічук Н.В.Методичні основи формування іміджу педагога в параметрах результативно-цільової домінанти компетентнісного підходу // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 115-118. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/262
dc.description The article reveals some methodical aspects of the problem of forming a positive pedagogical image among students. The phenomenology of personality-professional image is characterized, the scientific status of such concepts as «competitive teacher» and «positive image of the teacher» is defined. The pedagogical strategy of forming a positive image of future teachers and the stages of its implementation in modern higher school are outlined. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються деякі методичні аспекти проблеми формування у студентства позитивного педагогічного іміджу. Схарактеризовано феноменологію особистісно-професійного іміджу, окреслено науковий статус понять «конкурентноздатний педагог» і «позитивний імідж учителя», педагогічну стратегію формування у майбутніх учителів позитивного іміджу та етапність її втілення в сучасній вищій школі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;36
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject особистісно-професійний імідж учителя uk_UA
dc.subject педагогічна стратегія uk_UA
dc.subject позитивний імідж майбутнього педагога uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject personal and professional image of the teacher uk_UA
dc.subject pedagogical strategy uk_UA
dc.subject positive image of the future teacher uk_UA
dc.title Методичні основи формування іміджу педагога в параметрах результативно-цільової домінанти компетентнісного підходу uk_UA
dc.title.alternative Methodical foundations of the teacher’s image formation in the parameters of the effectively-targeted dominant of the competent approach uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу