Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокоф’єва, Л.О.
dc.contributor.author Prokofieva, L.A.
dc.contributor.author Прокофьева, Л.
dc.date.accessioned 2018-04-23T10:18:04Z
dc.date.available 2018-04-23T10:18:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Прокоф’єва Л.О. Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання / Л.О. Прокоф’єва // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : Серія «Педагогічні науки» : збірник наукових праць. – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2017. – Вип. 36. – С. 200-205. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/265
dc.description The article is devoted to the study of the psychological characteristics of aggressiveness in adolescence, depending on the type of education, and the place of residence. The definition of aggression and aggressiveness have been analyzed and classified. Various manifestations of aggressive behavior have been described. It was found that the aggressiveness is associated with such personality traits as anxiety (personal and situational) and resistance. The results indicate that aggression in adolescence depends on the influence of the microenvironment (rural or urban areas). It is proved that the children of the urban type of education, as opposed to rural children, are more aggressive, due to a high level of anxiety and low resistance to stress. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено вивченню психологічних особливостей агресивності у шкільному віці, зумовлених особливостями виховання в залежності від місця проживання. Проаналізовано й класифіковано визначення агресії й агресивності. Охарактеризовано різні прояви агресивної поведінки. Встановлено, що агресивність має зв’язки з такими властивостями особистості, як тривожність та стресостійскість. Отримані результати засвідчують, що прояви агресії у шкільному віці залежать від впливу мікросередовища (проживання у сільській або міській місцевостях). Доведено, що діти з урбаністичного середовища, на відміну від сільських, виявляють більш виразні прояви агресії, що зумовлено високими показниками в них тривожності та низьким ступенем захисту від стресу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;36
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject агресивність uk_UA
dc.subject агресивна поведінка uk_UA
dc.subject буллінг uk_UA
dc.subject особистісна та ситуативна тривожність uk_UA
dc.subject стресостійкість uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject aggressive uk_UA
dc.subject aggressive behavior uk_UA
dc.subject bullying uk_UA
dc.subject personal and situational anxiety uk_UA
dc.subject resistance uk_UA
dc.title Вияви агресивної поведінки особистості залежно від типу виховання uk_UA
dc.title.alternative Aggressive Behaviour and its Manifestations depending on the Type of Education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу