Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Pоetry as the Challenge of Conductin Conversation Practice at the English Lessons

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченкo, Л.Х.
dc.date.accessioned 2018-04-05T03:56:58Z
dc.date.available 2018-04-05T03:56:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ткаченкo Л.Х. Pоetry as the Challenge of Conductin Conversation Practice at the English Lessons // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Філологічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2016. – Вип. 35. – С. 173-177.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/26
dc.description.abstract The paper deals with the possibilities of conducting conversation practice at the English lessons using popular poems by English and American authors, which can become productive items for discussion. The procedures of considering English and American poetry are described. The analysis is based on the personal observations. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються можливості мовленнєвої практики на заняттях з англійської мови з використанням відомих віршів англійських та американських авторів, які можуть стати продуктивними засобами для ведення дискусії. Описано методи роботи з поетичними творами. Аналіз базується на власних спостереженнях.
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ізмаїл : РВВ ІДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;35
dc.subject conversation practice uk_UA
dc.subject items for discussion uk_UA
dc.subject procedures of considering poetry uk_UA
dc.subject message of the poem uk_UA
dc.subject intellectual heritage uk_UA
dc.subject мовленнєва практика
dc.subject засоби ведення дискусії
dc.subject методи роботи з поетичними творами
dc.subject основна думка поетичного твору
dc.subject інтелектуальна спадщина
dc.title Pоetry as the Challenge of Conductin Conversation Practice at the English Lessons uk_UA
dc.title Поетичні твори як продуктивний засіб ведення дискусії на заняттях з англійської мови
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу