У статті аналізується комерційний дискурс у п’єсі А.Адамова «Паоло-Паолі».
Використовуються елементи дистрибутивного методу, методу опису мови, заснованого на аналізі лінгвістичних елементів усередині висловлювання. Наводиться словник комерційних термінів, який допомагає у вивченні лінгвістичних явищ і дозволяє визначити основні лексичні одиниці, навколо яких організовується дискурс.
В статье анализируется коммерческий дискурс в пьесе А.Адамова «Паоло-Паоли».
Используются элементы дистрибутивного метода, метода описания языка, основанного на
анализе лингвистических элементов внутри высказывания. Приводится словарь коммерческих
терминов, который помогает в изучении лингвистических явлений и позволяет определить
основные лексические единицы, вокруг которых организуется дискурс.
This article is about the discourse analysis about commerce in the play by A.Adamov «Paolo-
Paoli». Elements of distributional method, discriptive method, based on the analysis of linguistic units
in the utterance are used in it. Dictionary of commercial terms which helps to study linguistic
phenomena and permits to define main lexical units, round which discourse is organized, is also used in
the article.