Короткий опис (реферат):
У статті проаналізовано педагогічні технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери, і формулювання умов її реалізації. Висвітлено аспекти педагогічних технологій що практикуються в національній вищій школі. Проаналізована ідея контекстного навчання в освітньому
середовищі студентської молоді. Вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визна-
чену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що
гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна технологія в цьому випадку і застосовується. Так навчання фахівців соціономічної сфери має відбуватися на основі компетентнісного підходу в процесі їхньої первинної професіоналізації та з урахуванням інших науково-методологічних підходів, які лежать в основі педагогіки, психології, соціальної роботи та інших наук і доповнюють сутність педагогічних умов фахової підготовки студентів у вищій школі.
Суть розробки, основні результати:
The article analyzes educational technology of formation of professional competence of future specialists’
social and economic scope and wording of the conditions for its implementation. Deals with aspects of
educational technology practiced in local high school. It’s analyzed the idea of contextual learning in
the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a
certain guarantee optimization, rationalization and predictability of modelled process that guarantees
the receipt of a given universe properties and qualities for which the most innovative technology in
this case and apply. So teaching specialists social and economic areas should be based on competence
approach in their primary professionalization and taking into account other scientific and methodological
approaches underlying pedagogy, psychology, social work and other sciences and complementary nature
of the pedagogical conditions of professional training of students in high school.