Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Компетентнісний підхід у вищій школі   в Україні: розробка та впровадження  ідей при підготовці фахівців   соціономічної сфери

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурдуй, С.Б.
dc.contributor.author Furdui, S.B.
dc.date.accessioned 2018-12-26T08:13:10Z
dc.date.available 2018-12-26T08:13:10Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.citation Фурдуй С.Б. Компетентнісний підхід у вищій школі   в Україні: розробка та впровадження  ідей при підготовці фахівців   соціономічної сфери / С.Б.Фурдуй // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2017. - № 3 (30). – С. 485-489. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/360
dc.description In the article the essence, functions and features of realization kompententnisnoho approach the theoretical analysis of scientific sources on which to present to understanding the concept of "competence approach", the characteristics of the implementation of this approach in the practice of education. Analyzed the idea of contextual learning in the educational environment of students. Timely creation and use of innovative technologies gives a certain guarantee optimization, rationalization and predictability of zmodelovanosti process that guarantees the receipt of a given universe properties and qualities for which the most innovative technology in this case and apply. So learning specialists sotsionomichnoyi areas should be based on competence approach in their primary professionalisation and taking into account other scientific and methodological approaches underlying pedagogy, psychology, social work and other sciences and complementary nature of the pedagogical conditions of professional training of students in high school. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуті сутність, функції та особливості реалізації компентентнісного підходу, здійснено те- оретичний аналіз наукових джерел з презентую чого осмислення поняття «компетентнісний підхід», осо- бливостей реалізації цього підходу в практиці освіти. Проаналізована ідея контекстного навчання в освіт- ньому середовищі студентської молоді. Вчасне створення і використання інноваційних технологій дає визначену гарантію оптимізації, раціоналізації, передбачуваності і змодельованості процесу діяльності, що гарантує одержання заданих всесвітом властивостей та якостей, заради яких сама інноваційна тех- нологія в цьому випадку і застосовується. Так навчання фахівців соціономічної сфери має відбуватися на основі компетентнісного підходу в процесі їхньої первинної професіоналізації та з урахуванням інших науково-методологічних підходів, які лежать в основі педагогіки, психології, соціальної роботи та інших наук і доповнюють сутність педагогічних умов фахової підготовки студентів у вищій школі. uk_UA
dc.publisher Херсон : Гельветика uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;3 (43)
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject базові компетентності uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject key competence uk_UA
dc.subject basic competence uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject компетентностный подход uk_UA
dc.subject компетентность uk_UA
dc.subject компетенция uk_UA
dc.subject ключевые компетентности uk_UA
dc.subject базовые компетентности uk_UA
dc.title Компетентнісний підхід у вищій школі   в Україні: розробка та впровадження  ідей при підготовці фахівців   соціономічної сфери uk_UA
dc.title.alternative Competence aproach in higher school in Ukraine: development and implementation of ideas in the training of specialisns in the sphere of socionomics uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу