Короткий опис (реферат):
В результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау-
ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного
супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре-
зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія
досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за-
свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога-
класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа».
Суть розробки, основні результати:
As a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific
and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical
support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which
will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu
tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par
ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f
an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New
Ukrainian School.