Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічук, Н.
dc.contributor.author Kichuk, N.
dc.contributor.author Кичук, Н.
dc.date.accessioned 2019-01-29T13:22:59Z
dc.date.available 2019-01-29T13:22:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кічук Н. Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики / Н. Кічук // Науковий вісник Миколаївського національного універ­ ситету імені В. 0. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. - № 3 (62), вересень 2018. - Т. 1. - Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ського, 2018. - С. 75-79. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/577
dc.description As a result o f analytical work, which was based on the study and synthesis o f ideas that contain the scientific and pedagogical heritage o f V. 0. Sukhomlynsky, in particular, according to the vector o f constructive pedagogical support fo r the family upbringing o f the child, the dominant ones are identified, and the consideration o f which will now contribute to the effective social partnership of the modern family - families with educational institu­ tions. The self-reflection o f the experience and practice in the above-mentioned plane o f creative teachers, in par­ ticular, Izmail region, demonstrated the feasibility and expediency o f systematic and creative use o f the ideas o f an outstanding class teacher in the context o f successful problem-solving, as outlined in the concept of the New Ukrainian School. uk_UA
dc.description.abstract В результаті аналітичної роботи, що базувалася на вивченні та узагальненні ідей, які містить нау- ково-педагогічна спадщина В. 0. Сухомлинського, зокрема за вектором конструктивного педагогічного супроводу сімейного виховання дитини, визначено ті домінанти, врахування яких і нині сприятиме ре- зультативному соціальному партнерстві сучасної сім'ї - родини із закладами освіти. Саморефлексія досвіду та практики діяльності у вищезазначеній площині творчих учителів, зокрема Ізмаїльщини, за- свідчили можливість і доцільність системного та творчого використання ідей видатного педагога- класикау контексті успішного розв'язання завдань, що окреслено в концепції «Нова українська школа». uk_UA
dc.publisher Миколаїв : МНУ імені В. 0. Сухомлин­ського uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;№ 3 (62), Т. 1.
dc.subject соціальне партнерство uk_UA
dc.subject сім'я - родина uk_UA
dc.subject творчий досвід uk_UA
dc.subject гуманістична педагогіка В.0. Сухомлинського uk_UA
dc.subject social partnership uk_UA
dc.subject family - family uk_UA
dc.subject creative experience uk_UA
dc.subject humanistic pedagogy V. 0. Sukhomlinsky uk_UA
dc.subject социальное партнерство uk_UA
dc.subject семья - родина uk_UA
dc.subject творческий опыт uk_UA
dc.subject гуманистическая педагогика В. А. Сухомлинского uk_UA
dc.title Педагогіка партнерства із сім’єю у контексті сухомлиністики uk_UA
dc.title.alternative Pedagogy of partnership with the family in the context of a sukhomlynystics uk_UA
dc.title.alternative Педагогика партнерства с семьею в контексте сухомлинистики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу