Короткий опис (реферат):
Увага дослідника фокусується на проблемах естетичної асиміляції творчих
взаємин міфу з фольклором у літературній практиці Михайла Драй-Хмари.
Специфіка художньої трансформації фольклорно-міфологічного дискурсу
трактується як індивідуальна форма самототожності митця. Виявляється динаміка змін семантичного поля фольклорно закріплених міфознаків і символів у
ліриці поета - від ранніх публікацій до найостанніших (в ’язничних) творів.
Суть розробки, основні результати:
The attention of the researcher is focuses on the problems of aesthetic assimilation of
creative relationships between myth and folklore in the literary practice of Mikhail Dray-
Khmara. The specificity of the artistic transformation of folklore-mythological discourse is
interpreted as an individual form of self-identity of the artist. The dynamics of changes in
the semantic field offolklorical fixed myths and symbols in the poet’spoetry is revealed from
the earliest publications to the most recent (prison) works .