Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Граматик, Н. | |
dc.contributor.author | Gramatik, N. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-23T09:16:39Z | |
dc.date.available | 2019-04-23T09:16:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Граматик Н. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.) / Н. Граматик // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2018. – Вип. 39. – С. 20-24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/630 | |
dc.description | Динамізм сучасних суспільних перетворень викликає потребу в підготовці конкуренто спроможного вчителя. Наразі, нова парадигма природничої освіти спрямована на підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних вирішувати завдання навчання школярів на засадах компетентнісного підходу. Фундаментальна природнича підготовка в системі шкільної освіти має величезне значення в становленні й розвитку наукового світогляду школярів. У цьому контексті особливої ваги набуває проблема практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації змістових ліній предмета «Біологія» і забезпечення цілісності викладання природничої освіти в основній школі. | uk_UA |
dc.description.abstract | The dynamism o f modern social transformations causes the need to train a competitive teacher. The modern concept o f natural science education is aimed at training highly qualified personnel capable o f solving problems o f teaching students on the basis o f the competency-based approach. Fundamental natural science training in the system o f school education is o f great importance in the formation and development o f the scientific worldview o f schoolchildren. In this context, the problem o f the practice-oriented training o f future teachers o f Natural Sciences to the implementation o f the content o f the subject Biology and the integrity o f the teaching of natural science education in basic school becomes a matter o f particular importance. | uk_UA |
dc.publisher | Ізмаїл : РВВ ІДГУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;Вип. 39 | |
dc.subject | natural science education | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | methodical competence | uk_UA |
dc.subject | integration o f knowledge | uk_UA |
dc.subject | regional aspect | uk_UA |
dc.subject | природнича освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | методична компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтеграція знань | uk_UA |
dc.subject | регіональний аспект | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін (англ.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Some aspects of professional training of future teachers of natural disciplines | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |