Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Замашкіна, О.
dc.contributor.author Zamashkina, О.
dc.contributor.author Замашкина, О.
dc.date.accessioned 2019-05-16T08:24:51Z
dc.date.available 2019-05-16T08:24:51Z
dc.date.issued 2017-10
dc.identifier.citation Замашкіна О. Д. Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі / О.Д. Замашкіна // Молодий вчений : наук. журн. – Херсон : Гельветика, 2017. - № 10 (50). – С. 439-443. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/647
dc.description Social and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational space are studied and characterized. Theoretical analysis of the concepts of «inclusion», «social environment», «adaptation», «social adaptation» is implemented. Determined, that one of the priority directions of our state’s policy in the education sector is the creation of an inclusive educational environment that will have a practical-oriented implementation of modern approaches to adaptation and curriculum modification, the creation of optimal social and pedagogical conditions for obtaining quality education, socialization and integration of children in society. The social approach is provided by the creation of a barrier- free architectural environment for improving the availability of premises, establishing and supporting partnerships with state and non-governmental organizations and institutions, the volunteering and advocacy of parents. The content of the social and pedagogical model of social work with children with special needs is presented: social and pedagogical activity of the social worker, aimed at the formation and development of the personality, its positive socialization, correction of deviations in social behavior and functioning, the formation of spiritual and moral values uk_UA
dc.description.abstract Досліджено і охарактеризовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими по- требами в освітньому просторі. Здійснено теоретичний аналіз понять «інклюзія», «соціальне середовище», «адаптація», «соціальна адаптація». Визначено, що одним із пріоритетних напрямів політики нашої держави у галузі освіти є створення інклюзивного освітнього середовища, яке матиме практико-орієнтоване втілення сучасних підходів до адаптації та модифікації курикулуму, створення оптимальних соціально-педагогічних умов здобуття якісної освіти, соціалізації та інтеграції дітей у суспільство. Соціальний підхід забезпечується через створення безбар’єрного архітектурного середовища для покращення доступності приміщень, налагодження і підтримку партнерських зв’язків з державними і недержавними організаціями і установами, волонтерство і адвокатство батьків тощо. Представлено зміст соціально-педагогічної моделі соціальної роботи з дітьми з особливими потребами: соціально-педагогічна діяльність соціального працівника, спрямована на становлення і розвиток особистості, її позитивну соціалізацію, корекцію відхилень у соціальному поводженні і функціонуванні, формування духовних і моральних цінностей uk_UA
dc.publisher Херсон : Гельветика uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;№ 10 (50)
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject соціальна адаптація uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject соціальне середовище uk_UA
dc.subject дети с особенными потребностями uk_UA
dc.subject инклюзия uk_UA
dc.subject адаптация uk_UA
dc.subject социальная адаптация uk_UA
dc.subject образовательное пространство uk_UA
dc.subject социальная среда uk_UA
dc.subject children with special needs uk_UA
dc.subject inclusion uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject social adaptation uk_UA
dc.subject education space uk_UA
dc.subject social environment uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому просторі uk_UA
dc.title.alternative Social and pedagogical conditions of social adaptation of children with special needs in educational space uk_UA
dc.title.alternative Социально-педагогические условия социальной адаптации детей с особенными потребностями в образовательном пространстве uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу