Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ярчук, Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-28T11:03:14Z | |
dc.date.available | 2019-05-28T11:03:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Ярчук Г. Екологізація педагогічної діяльності / Г. Ярчук // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Ін-т розв. дитини. – Київ : Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 15. – С. 48-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/689 | |
dc.description | The value of ecological part in the system of studies and education of personality are analysed. It is firmly established that overcoming of ecological crisis can be carried out only within the limits of formed of ecological culture as special specific form of culture on the whole. | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналізуються значення екологічної складової в системі навчання та виховання особистості. Стверджується, що подолання екологічної кризи може здійснюватися тільки в межах сформованості екологічної культури як особливої специфічної форми культури загалом. | uk_UA |
dc.publisher | Київ : Вид-во НПУ ім. В.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія, педагогіка, психологія;Вип. 14 | |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | екологія | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | culture | uk_UA |
dc.subject | ecology | uk_UA |
dc.subject | studies | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.title | Екологізація педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |