Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковенко, 0.І.
dc.contributor.author Yakovenko, О.
dc.contributor.author Яковенко, О.И.
dc.date.accessioned 2019-09-16T07:46:09Z
dc.date.available 2019-09-16T07:46:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Яковенко 0.І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах / О.І. Яковенко // Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. - К., 2015. - Випуск № 80, ч. 2. - С. 309-315. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/794
dc.description The article examines the content ofpractical training in the specialty "Business Economics". I t ’s observed that m ost universities offer to their students a set o f practices that includes: training, computer, industrial and diploma, however, some schools choose other practical training o f students. The author notes that the content ofpractical training o f economists has significant flaw s that do not provide future expert professional core competencies. The general lack o f educational practices in higher education is determined by reflection and learning process duplication practical seminars - solving practical problems, analysis o f cases that are not complex and not conducive to a proper level o f practice-orientation o f the educational process. Direction o f improving the practical training offered structuring practices that promote more consistent practical orientation o f professional economists. In this article we propose the following logical structure organization o f students, the 2d course — teaching practice in information technology’, the 3d course - teaching and evaluation practices: the 4th course — manufacturing practice, the 5th course-pre-diplom a practice. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджується зміст практичної підготовки фахівця зі спеціальності «Економіка підприємства». Зауважуються, що найчастіше вищі навчальні заклади пропонують своїм студентам комплекс практик, який включає: навчальну-комп’ютерну, виробничу та переддипломну практики. Автор наголошує, що зміст практичної підготовки економістів має суттєві недоліки, які не дозволяють сформувати у майбутнього фахівця ключові компетенції професійної діяльності. Напрямом вдосконалення практичної підготовки пропонується структуризація практик, яка сприятиме більш послідовній практичній орієнтації професійної діяльності економістів. uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 80. ч. 2
dc.subject практична підготовка uk_UA
dc.subject система практик uk_UA
dc.subject наскрізна програма практик uk_UA
dc.subject навчальна uk_UA
dc.subject виробнича uk_UA
dc.subject переддипломна практика uk_UA
dc.subject practical training uk_UA
dc.subject the system o f practices continuous program practices uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.subject production uk_UA
dc.subject pre-diploma practice uk_UA
dc.subject практическая подготовка uk_UA
dc.subject система практик uk_UA
dc.subject сквозная программа практик uk_UA
dc.subject учебная uk_UA
dc.subject производственная преддипломная практика uk_UA
dc.title Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах uk_UA
dc.title.alternative Studing the content o f practical training o f economists in universities uk_UA
dc.title.alternative Исследование содержания программы практической подготовки экономистов в высших учебных заведениях uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу