Короткий опис (реферат):
Проаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей
навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної
освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні
економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та
післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей
навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих
навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних
бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання
практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість
іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних
методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ.
Суть розробки, основні результати:
The works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in
the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States
and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate
education — have been characterized. Particular attention has been paid to the
characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice-
oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools
in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching,
education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f
international experience has been determined; the necessity o f using interactive
methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated.