Ізмаїльський Державний Гуманітарний Університет

Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковенко, О.
dc.contributor.author Yakovenko, О.
dc.date.accessioned 2019-09-17T06:47:30Z
dc.date.available 2019-09-17T06:47:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Яковенко О. Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти / О. Яковенко // Порівняльна професійна педагогіка : наук. журнал / голов. ред. Н.М. Бідюк. - Київ-Хмельницький : ХНУ, 2012. - № 2 (4). - С. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/798
dc.description The works o f scholars devoted to studying the features o f economists ’ training in the United States have been analyzed. Structure o f American economic education has been determined. Some methods used in the training o f economists in the United States and differentiated by the level o f education — Bachelor, Master and postgraduate education — have been characterized. Particular attention has been paid to the characteristics o f learning in business schools as the most advanced and practice- oriented schools. The approaches and methods o f teaching at leading business schools in the U.S., in particular, the method o f research, involving practitioners’ teaching, education within businesses, case-method have been analyzed. The importance o f international experience has been determined; the necessity o f using interactive methods in teaching economic disciplines at home universities has been substantiated. uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано роботи науковців, присвячені дослідженню особливостей навчання економістів у США. Виділено структуру американської економічної освіти. Охарактеризовано окремі методики, що застосовуються при навчанні економістів у США з розподілом за рівнями освіти: бакалавр, магістр та післядипломна освіта. Особливу увагу приділено висвітленню особливостей навчання у школах бізнесу як найбільш передових та практико-орієнтованих навчальних закладах. Проаналізовано підходи і методи навчання у провідних бізнес-школах США, зокрема, метод досліджень, залучення до викладання практиків, навчання в середовищі компанії, кейс-метод. Визначено важливість іноземного досвіду та наголошено на необхідності застосування інтерактивних методів у викладанні економічних дисциплін у вітчизняних ВHЗ. uk_UA
dc.publisher Хмельницький : ХНУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (4)
dc.subject вища економічна освіта США uk_UA
dc.subject бізнес-школи uk_UA
dc.subject підготовка фахівців-економістів uk_UA
dc.subject практичне навчання uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject высшее экономическое образование США uk_UA
dc.subject бизнес-школы uk_UA
dc.subject подготовка специалистов-экономистов uk_UA
dc.subject практическое обучение uk_UA
dc.subject интерактивное обучение uk_UA
dc.subject U.S. higher economic education uk_UA
dc.subject business schools uk_UA
dc.subject the training of economists uk_UA
dc.subject practical training uk_UA
dc.subject online training uk_UA
dc.title Досвід США в удосконаленні вітчизняної економічної освіти uk_UA
dc.title.alternative U.S. experience concerning the improvement of home economic education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу