Короткий опис (реферат):
Обґрунтовано актуальність забезпечення мотивації науково-педагогічного персоналу.
Висвітливши загальні підстави мотивації, автором проаналізовані завдання мотивації та
стимулювання науково-педагогічного персоналу. Наголошується на значущості для педагогічної
професії саме нематеріальної складової мотивації. Проведений аналіз поглядів науковців на
специфіку та засоби нематеріального стимулювання. Автором запропоновані конкретні заходи щодо
нематеріального стимулювання науково-педагогічного персоналу. Показується важливість в арсеналі
керівника навчального закладу різноманітних заходів для індивідуалізації їх застосування та
отримання від застосованої системи мотивації очікуваних результатів. Простежується висновок про
те, що належна система мотивування працівників навчальних закладів не тільки призводить до
підвищення результативності педагогічної та наукової діяльності працівників, їх саморозвитку та
самореалізації, але й сприяє успіху та підвищенню іміджу навчального закладу в цілому.
Суть розробки, основні результати:
It's founded the urgency of ensuring the motivation of scientific and pedagogical staff. Highlighting the
common ground of motivation, the author analyzes the problem of motivation and stimulation of scientific-
pedagogical personnel. It's noted the importance of the teaching profession just immaterial motivation
component. The views of scientists were analyzed in non-financial incentives funds. The author suggests
specific measures to non-financial incentives of research and teaching staff. Showing the importance of the
head in the arsenal of the institution of different activities to personalize their application and receipt of the
application of the system of motivation of the expected results. It traced the conclusion that the appropriate
system of motivation of employees of educational institutions not only increases the effectiveness of
teaching and research activities of employees, their self-development and self-realization, but also
contributes to the success and improvement of the image of the institution as a whole.